ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ۱۲۷ طرح در بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارائه شده است (2 بهمن 92)

۱۲۷ طرح در بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارائه شده است (2 بهمن 92)

دبیر بیست و هفتمین جشنواره خوارزمی با اشاره به رشد طرح‌های شرکت‌کنندگان خارجی در جشنواره امسال، گفت: از حدود 800 طرح واصله به دبیرخانه جشنواره، 127 طرح از 38 کشور دنیا مربوط به بخش طرح‌های شرکت‌کننده خارجی بوده است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، طرح‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی در 17 گروه تخصصی در حال بررسی است.

علیرضا اللهیاری دبیر بیست و هفتمین جشنواره خوارزمی، با بیان این مطلب که امسال و سال گذشته یک گروه تخصصی نیز به گروه‌های تخصصی جشنواره بین‌المللی اضافه شده‌است، گفت: گروه "طرح‌ برگزیده موفق در تولید ملی" در سال گذشته و امسال به 16 گروه تخصصی سال گذشته اضافه شده و در مجموع بررسی طرح‌های این دوره از جشنواره نیز در 17 گروه تخصصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر طرح‌های رسیده در بخش شرکت‌کنندگان خارجی در نسبت به سالهای گذشته افزود: امسال از مجموع حدود 800 طرح واصله به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی، 127 طرح از 38 کشور دنیا مربوط به بخش طرح‌های شرکت‌کننده خارجی و مابقی طرح‌ها مربوط به طرح‌های داخلی که این رقم نسبت به سال‌ گذشته از رشد خوبی برخوردار بود‌ه‌است.

اللهیاری زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی خوارزمی را اسفند 92 اعلام کرد و اظهار داشت: امسال بیست و هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور جمعی از مقامات برجسته کشوری و اساتید و پژوهشگران و محققان کشور در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image