ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بادرود (1 بهمن 92)

ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بادرود (1 بهمن 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود گفت: سه رشته جدید کارشناسی به آمار رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود اضافه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا محققی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به ایجاد رشته‌های جدید در این دانشگاه اظهار کرد: هم‌سو با سیاست‌های توسعه آموزش عالی و نیاز‌سنجی از منطقه اقدام به تأسیس رشته‌های جدید در این دانشگاه می‌کنیم.

وی اذعان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در سال جاری و موافقت شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سه رشته کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی مهندسی مکانیک خودرو و کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود به تصویب رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود تصریح کرد: هم‌اکنون مجموع رشته‌های این دانشگاه به 19رشته شامل هشت رشته کارشناسی و 11 رشته کاردانی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه امسال به یک واحد مستقل دانشگاهی تبدیل شده است، اضافه کرد: هم‌چنین این دانشگاه مجوز جذب دانشجوی دختر را اخذ کرده و برای بهمن ماه در تمام رشته‌ها ویژه خواهران و برادران بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

محققی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده دو رشته کارشناسی ارشد واحد بادرود در شورای گسترش وزارت علوم در حال بررسی است، تاکید کرد: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود به یکی از بزرگترین قطب‌های علمی منطقه تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، دانشگاه آزاد اسلامی بادرود هم‌اکنون با 650 دانشجو در حال فعالیت است.

آمار بازدید: 415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image