ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اساتید دانشگاه ثروت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند

اساتید دانشگاه ثروت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه بزرگ و ثروت اصلی این دانشگاه هستند که در رشد و تعالی این مولود انقلاب نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جامه‌بزرگی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: اعتقاد داریم که سرمایه اصلی دانشگاه، اعضای هیئت علمی و نیروی انسانی شاغل در این مجموعه سترگ علمی هستند که باید دوشادوش هم در تعالی و رشد هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی گام برداریم.

وی افزود: با جایگاهی که امروز دانشگاه آزاد اسلامی همدان در استان همدان دارد باید تعامل ما با سایر سازمان‌ها به صورت تعامل مثبت و دوسویه باشد تا هم آنها از ظرفیت دانشگاه بهره بگیرند و هم دانشگاه از فرصت‌هایی که سازمان‌ها ایجاد می کنند، استفاده کافی را ببرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: در دانشگاه باید اخلاق حرف اول را بزند و حفظ کرامت انسان‌ها و همکاران و دانشجویان باید سرلوحه کار تمام کارکنان در این نهاد مقدس قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » گفت: همان طور که ما می‌دانیم در سال گذشته با وجود خلق حماسه سیاسی در به وجود آوردن حماسه اقتصادی خوب و مطلوب عمل نکردیم و باید امسال کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: اطمینان داریم که منشأ تحولات در جامعه باید از دانشگاه آغاز شود و اگر ما امروز با تفکر جهادی کار را شروع نکنیم فردای مبهمی در انتظار ما خواهد بود.

جامه‌بزرگی بیان کرد: زمانی تمام شعار دانشگاه‌ها در کشور فعالیت صرف آموزشی بود ولی امروز باید دانشگاه‌ها پیشگام در امر فرهنگ و همچنین حرکت به سمت کسب درآمد از علم باشند.

وی گفت: در مقوله فرهنگ نیز باید دانشگاه سرآمد جامعه باشد به خصوص اساتید که نقش الگو و راهنما را نیز برای دانشجویان و سطح عمومی جامعه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به این موضوع که اعتقاد داریم محیط درونی دانشگاه باید با بیرون دانشگاه متفاوت باشد گفت: با استفاده از خرد جمعی می‌توان بهترین راهکارها را برای ارتقای سیستم برگزید و این وجه تمایز دانشگاه با محیط بیرون آن است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان تصریح کرد: در همین راستا در واحد همدان ستاد امر به معروف و نهی از منکر را باید پویا کنیم چون که تاثیرگذاری تذکری و رفتاری که از زبان و حرکات اساتید و اعضای هیئت علمی بر روی دانشجویان غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای علمی دانشگاه نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد و اعضای هیئت علمی باید تمام سعی و همت خود را در تقویت بنیه علمی و ارتقاء علمی در واحد همدان داشته باشند.

جامه‌بزرگی تاکید کرد: ما با تمام توان از ایجاد و تأسیس رشته‌های جدید تحصیلی مخصوصاً رشته‌های میان‌رشته‌ای حمایت می‌کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان نیز در این نشست ضمن تبریک سال جدید به اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: عقل برای آدمی مسئولیت به همراه دارد و این مسئولیت یعنی اینکه در برابر نعمت‌های خداوندی باید پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام علی امامی‌فر گفت: در مکاتب الهی اصل بر این است که همه چیز برای انسان آفریده شده، اما در قبال این نعمت‌ها باید پاسخگو بود.

وی تصریح کرد: در دانشگاه توجه به دو رکن اساسی علم و فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و اساتید مدعو دیدگاه‌ها و مسائل خود را به صورت مکتوب به رئیس دانشگاه ارائه کردند.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image