ارتباط مستقیم با 30657 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جزییات فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد (25 دی 92)

جزییات فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس دانشگاه آزاد (25 دی 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی جزییات فراخوان جذب اعضای هیات علمی و بورس سال 92 این دانشگاه را تشریح کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حسین بلندی با اشاره به فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت این دوره 2281 به ترتیب در گروه های آموزشی علوم انسانی 878 نفر، هنر 200 نفر، دروس عمومی 111 نفر، علوم پایه 69 نفر، فنی مهندسی 894 نفر، کشاورزی و دامپزشکی 27 نفر و پزشکی 102 نفر است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور انتشار فراخوان دقیق و منطبق با نیازهای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، اطلاعات و آمار اعضای هیات علمی، مدرسین مدعو و دانشجویان شاغل به تحصیل به تفکیک رشته تحصیلی از طریق سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده، جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

بلندی دارا بودن مدرک دکتری تخصصی برای افرادی که به عنوان عضو هیات علمی جذب می شوند را ضروری دانست و افزود: متقاضیان بورس نیز باید دانشجوی دکتری بوده و حتی‌الامکان آزمون جامع خود را گذرانده باشند.

وی به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: در همین راستا اولویت با دارندگان مدرک دکتری و اولویت بورس با دانشجویان ترمهای آخر دوره دکتری است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مهلت ثبت‌نام اینترنتی این فراخوان از تاریخ 25 دی ماه تا 25 اسفندماه سال جاری و از طریق وب سایت http://jazb.iau.ir است.

آمار بازدید: 516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image