ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تعیین اولویت هزار و ۵۹۱ تقاضا در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی تا امروز (22 مهر 92)

تعیین اولویت هزار و ۵۹۱ تقاضا در تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی تا امروز (22 مهر 92)

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ثبت و تعیین اولویت یک هزار و ۵۹۱ تقاضا در مرحله تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها تا امروز خبر داد.


محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به آغاز مرحله تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی از 16 مهرماه درباره تعداد تقاضاهای ثبت‌ شده در سامانه مرکز جذب تا کنون گفت: تا امروز دوشنبه 22 مهر ماه تعداد یک هزار و 591 تقاضا در مرحله تکمیل ظرفیت هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها، تعیین اولویت شده است.

وی با اشاره به ثبت 2 هزار و 230 نیاز از سوی دانشگاه‌ها بر روی سامانه مرکز جذب اذعان داشت: با توجه به بارگذاری 2 هزار و 230 نیاز از سوی دانشگاه‌ها بر روی سامانه، 417 نیاز مربوط به بورسیه دکترا، 818 نیاز مربوط به نیروی پیمانی دکتری، 403 نیاز برای پیمانی کارشناسی ارشد و بقیه نیازها مربوط به طرح سربازی است.

مردانی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت‌های ثبت‌شده کمتر از نیازهای بارگذاری شده از سوی دانشگاه‌ها بر روی سامانه است با این حال با توجه به مدت زمان 8 روزه باقی مانده تا پایان مهلت تکمیل ظرفیت فراخوان در روز 30 مهرماه پیش بینی می‌شود اولویت‌های بیشتری در سامانه ثبت شوند.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی تاکید کرد: متقاضیانی که به دنبال اولویت‌های جدید هستند می‌توانند تا پایان روز 30 مهرماه به سامانه مراجعه کرده و اولویت‌های خود را تعیین کنند.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت، هفتمین فراخوان جذب هیئت علمی، جذب هیئت علمی، جذب مدرس، جذب استاد دانشگاه، جذب استاد، تدریس در دانشگاه، جذب مدرس دانشگاه

آمار بازدید: 538 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image