ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی ايلام خبر داد:پذیرش دانشجوی دندانپزشکی از بهمن ( 12 شهریور 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی ايلام خبر داد:پذیرش دانشجوی دندانپزشکی از بهمن ( 12 شهریور 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پذیرش دانشجوی دکترای حرفه‌اي دندانپزشکی در ترم بهمن سال تحصیلی آینده خبر داد.


دکتر خیرالله اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بيان اينكه هم اکنون يك هزار و 688 دانشجو در این دانشگاه در 34 رشته در مقاطع کاردانی تا دکتری تحصيل مي‌كنند، اظهاركرد: مجوز لازم برای پذیرش دانشجو در دکترای دندانپزشکی اخذ شده است و از ترم بهمن سال تحصیلی آینده دانشجویان این رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی از ایجاد دو رشته آسیب شناسی اجتماعی و میکروب شناسی در مقطع دكتري خبر داد و تصریح کرد: ارتقاء کیفیت آموزش مرهون تلاش اساتید و دانشجویان این دانشگاه است که در کسب رتبه های عالی در آزمون های جامع علوم پایه این ارتقاء به خوبی قابل مشاهده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مورد فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه، گفت:با تفکیک معاونت تحقیقات و فناوری از معاونت آموزشی فعالیت‌های دانشگاه در این عرصه سیر صعودی داشته است، به گونه‌اي كه در تعداد مقالات بین‌المللی در سال‌های 89، 90 و 91 به ترتیب 35، 55 و 86 بوده است و 85 پروژه تحقیقاتی توسط اعضای هیئت علمی به انجام رسیده است.

اسدالهی در مورد وضعیت ارائه خدمات دانشجویی این دانشگاه، گفت: خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و خوابگاههای این دانشگاه در مقايسه با خوابگاه‌های دیگر دانشگاه‌های استان بیانگر مطلوبیت این خوابگاههاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و محافل انس با قرآن را از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه عنوان كرد و افزود: اميد است این فعالیت‌ها بتواند زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها را فراهم كند.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی ايلام، پذیرش دانشجوی دکترای حرفه‌اي دندانپزشکی، پذیرش دانشجوی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ايلام، دکترای دندانپزشکی

آمار بازدید: 1748 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

پذيرش بدون كنكور د ر رشته دندان؟/لطفا مرا و ساير دوستان را راهنمايي كنيد؟ۀمر30

سحر شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴

با سلام لطفا درمورد پذیرش بدون کنکور بیشتر توضیح دهید.ممنون

فرهنگ فرهادپور شنبه ۰۹ دي ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳

باسلام من فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی از دانشگاه سراسری سمنان هستمدر مقطع کارشناسی هستم. و قصد ادامه تحصیل در رشته دکترای دندانپزشکی بدون کنکور دارم دانشگاه سراسری آزاد یا بین الملل هم برایم فرقی ندارد لطفا مرا راهنمایی کنید از چه طریقی میتوانم اقدام کنم

فرهنگ فرهادپور آدينه ۰۸ دي ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹

باسلام من فارغ التحصیل دانشگاه سراسری سمنان در مقطع کارشناسی علوم ازمایشگاهی میباشم وقصد ادامه تحصیل در رشته دکترای حرفه ای دارم . بدون کنکور یا با شرایط دیگر لطفا راهنمایی نمایید farhang_82@yahoo.com 09306004526