ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه دست نویس بسیار مفید علوم هفتم فصل دوم مبحث چگالی با مثال های زیاد

دانلود رایگان جزوه دست نویس بسیار مفید علوم هفتم فصل دوم مبحث چگالی با مثال های زیاد

در این بخش دانلود رایگان جزوه دست نویس بسیار مفید علوم هفتم فصل دوم مبحث چگالی با مثال های زیاد ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در رابطه با جزوه را در ادامه می توانید مشاهده نمائید.


سلام به دانش آموزان عزیز خیلی ممنونم که همراه ما هستید. امروز براتون یک جزوه عالی از مبحث چگالی علوم هفتم آماده کردم با کلی سوال حل شده و نکات کاربردی این جزوه مناسب مدارس دولتی، غیر انتفاعی و تیزهوشان است. من مرضیه امیری هستم مدرس ریاضی و فیزیک در این جزوه آموزش انواع سوالات مبحث چگالی و نیروی وزن رو براتون آماده کردم. چگالی یک ویژگی ذاتی هر جسم که به جنس جسم بستگی داره و از نسبت جرم به حجم جسم بدست میاد مطمئنم تا به حال دید که قایق های چوبی یا بادی روی آب شناور میشه بدلیل اینکه چگالی این اجسام از چگالی آب کمتری بنابراین شناور میشن. حالا یه سوال بچه ها چرا آب نمیتونه بنزین رو خاموش کنه توی این جزوه آموزشی کاملا براتون توضیح دادم با معرفی ما به دوستاتون به ما انگیزه میدید مطالب رایگان بیشتری براتون آماده کنیم. عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای دانلود رایگان جزوه دست نویس بسیار مفید علوم هفتم فصل دوم مبحث چگالی با مثال های زیاد که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی علوم ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 5130 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه دست نویس بسیار مفید علوم هفتم فصل دوم مبحث چگالی با مثال های زیاد(حجم فایل: 6094 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مرضیه امیری (مدرس برتر کشوری با 10 سال سابقه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، هندسه ،علوم دبیرستان و دانشگاه،تیزهوشان،فرزانگان،علامه،سلام، انرژی ،راه رشد، آموزش صفر تا ۱۰۰ کنکور فیزیک ، آموزش حل سوالات آزمون های ورودی مدارس و دانشگاه های خارج از کشور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image