ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی پایه دوازدهم - تبدیل جمله معلوم به مجهول و ساختار فعل مجهول

جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی پایه دوازدهم - تبدیل جمله معلوم به مجهول و ساختار فعل مجهول

در این جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی پایه دوازدهم - تبدیل جمله معلوم به مجهول و ساختار فعل مجهول در زمان حال ساده با مثال های متعدد و توضیحات بسیار خوب ارائه شده است. برای دانلود این جزوه خلاصه شده قواعد زبان دوازدهم بر روی لینکی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

اگر در زبان انگلیسی اشکال دارید از مدرسین زبان کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست اساتید را ببینید.

بخشی از جزوه: اگه جمله ای معلوم فعل متعدی (گذرا ) داشته باشد، می تواند مجهول باشد (زیرا که افعال لازم (ناگذرا )مجهول نمی شوند). مفعول جمله معلوم را به عنوان فاعل جمله مجهول در ابتدای جمله می نویسیم. اگر ضمیر بود، آن را به صورت ضمیر فاعلی می نویسیم. ساختار فعل مجهول زمان "حال ساده" هم در این جزوه توضیح داده شده است. در ضمن، حالت منفی جمله مجهول هم در زبان انگلیسی توضیح داده شده است. مثال های متعددی هم در این جزوه ارائه شده است. در این جزوه خلاصه شده گرامر زبان انگلیسی پایه دوازدهم تبدیل جمله معلوم به مجهول، ساختار فعل مجهول زمان حال ساده و .... توضیح داده شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9877 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی پایه دوازدهم - تبدیل جمله معلوم به مجهول و ساختار فعل مجهول(حجم فایل: 1011 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image