ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه دست نویس و مفید روش اجزاء محدود یا المان محدود FEM با مثال های متعدد

دانلود رایگان جزوه دست نویس و مفید روش اجزاء محدود یا المان محدود FEM با مثال های متعدد


در این بخش دانلود رایگان جزوه دست نویس خلاصه و مفید روش اجزاء محدود یا المان محدود FEM ارائه شده است. با مطالعه این جزوه می توانید مطالب مفیدی در رابطه با روش اجزاء محدود یاد بگیرید.


توضیحات کاملتر: روش اجزاء محدود یک روش قدرتمند و پرکاربرد برای حل بسیاری از مسائل مهندسی است. در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوب و کاملی در رابطه با این روش ارائه شده است که از جمله می توان به مقاله آموزش روش اجزای محدود یا المان محدود به صورت پایه ای و با زبان ساده اشاره نمود. برای اینکه تحلیل عددی المان محدود نتایج درستی بدهد باید صحه گذاری و همگرایی مش انجام شود که در این جزوه به آن اشاره شده است. قدم اول در روش اجزای محدود برای حل مسائل المان بندی است. در این جزوه مثال های خوبی مورد بررسی قرار گرفته است و می توانید به صورت مرحله به مرحله ببینید که FEM چگونه می تواند به ما در حل مسائل کمک نماید. برخی از دستورات نرم افزار matlab هم که ممکن است حین کد نویسی برای روش المان محدود مورد نیاز باشد در جزوه توضیح داده شده است. اگر در یادگیری این روش اشکال دارید از اساتید خصوصی المان محدود حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. مثال های متعددی در این جزوه مورد بررسی قرار گرفته است و با مطالعه آن می توانید مرحله به مرحله با روش المان محدود آشنا شوید. در انتهای جزوه روش حجم محدود یا FVM هم به صورت خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است. برای دانلود رایگان جزوه دست نویس خلاصه و مفید روش اجزاء محدود یا المان محدود FEM با مثال های متعدد بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 496 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه دست نویس و مفید روش اجزاء محدود یا المان محدود FEM با مثال های متعدد(حجم فایل: 3509 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image