ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی

دانشگاه ایلام

به اشتراک گذاری

دانشگاه ایلام در این بخش معرفی می گردد. دانشگاه ایلام در سال ۱۳۵۵ ابتدا با عنوان آموزشکده دامپروری ایلام وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به فعالیت کرد. پس از انقلاب فرهنگی به دانشکده کشاورزی تغییر نام و در سال ۱۳۷۱ با نام دانشگاه ایلام به دانشگاهی مستقل از دانشگاه رازی تبدیل و ارتقاء یافت.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راه های افزایش معدل در دانشگاه

در حال حاضر دانشگاه ایلام دارای 52رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد. هم اکنون 4619دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشند. اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام 161 نفر می‌باشند که از این تعداد 77 نفر مربی و 80 نفر استادیار و 4 نفر دانشیار هستند. از میان ۲۸۶ کارکنان دانشگاه، ۸۴ رسمی و ۲۰۲ نفر تحت پوشش شرکت خدماتی می‌باشند. دانشگاه ایلام در 20رشته گرایش دارای مقطع کارشناسی ارشد بوده و در رشته شیمی معدنی و شیمی تجزیه دانشجوی دکتری دارد.

پیشنهاد می شود مقاله
ارتباط فقر با فرصت تحصیل در دانشگاه را هم بخوانید.

محققین برجسته دانشگاه ایلام

از محققین برجسته این دانشگاه دکتر سلیمان نژاد (شیمی)، دکتر کردجمشیدی (معماری)و دکتر مجید ولی زاده (برق)را می توان نام برد.


دانشگاه ایلام در حال حاضر دارای چهار دانشکده و دو آموزشکده می‌باشد که با مدیریت دکتر علیمحمدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 922 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image