ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان

به اشتراک گذاری

دانشگاه صنعتی اصفهان در این بخش معرفی شده است. دانشگاه صنعتی اصفهان (Isfahan University of Technology) به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی ایران در سال 1353 واقع در بزرگترین قطب صنعتی کشور، در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی اصفهان و شمال شرقی خمینی شهر ، در دامنه کوه سید محمد در زمینی به وسعت 23 میلیون متر مربع احداث گردید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

این دانشگاه فعالیتهای آموزشی خود را در سال 1356 با پذیرش حدود 800 دانشجو در برخی رشته های فنی، مهندسی و کشاورزی آغاز نمودو اکنون با گذشت 28 سال از شروع فعالیتهای آموزشی دانشگاه اغلب رشته های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه را در قالب 13 دانشکده در بردارد. در سال تحصیلی 86-85 تعداد 1650 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پذیرفته شده اند و جمعا بیش از 8000 دانشجو در دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند. ضمنا تعدادی دانشجوی خارجی از کشورهای سودان، لبنان و ... نیز در دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

پیشنهاد می شود مقاله
تدریس خصوصی اصفهان را هم بخوانید.

دانشگاه صنعتی اصفهان با برخورداری از کادر هیات علمی فعال و ممتاز و نیز امکانات استثنایی خود، مفتخر است که آموزش را با بهترین کیفیت و استانداردهای بین المللی ارائه نماید. به طوری که فارغ التحصیلان دانشگاه با کیفیت ممتاز خویش فرصتهای بزرگی برای تصدی مشاغل و مسئولیتهای کلیدی در فضای صنعتی-اقتصادی رو به رشد کشور ،یافته و در ادامه تحصیلات عالی نیز موفقیت چشمگیری در داخل و خارج کشور داشته اند.

مطالعه مقاله
راه های افزایش معدل در دانشگاه هم مفید است.


منبع: وب سایت دانشگاه صنعتی اصفهان


آمار بازدید: 866 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image