ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها آشنایی با واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد

آشنایی با واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد

به اشتراک گذاری

آشنایی با واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد در این بخش ارائه شده است. واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اولین و بزرگترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معرفی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

"در یک نگاه"

در عصر دانش و فناوری های نوین و در عرصه تلاش ملتها برای دستیابی به راز و رمز سرافرازی و ماندگاری ، بی شک دانشگاهها به عنوان کانونهای اصلی تولید علم و فراگیری معرفت همگانی نقشی سرنوشت ساز دارند و توسعه آنها زمینه ساز توسعه در همه ابعاد و جنبه هاست . درک این نیاز و ضرورت پاسخگویی به خیل عظیم جوانان مشتاق تحصیلات عالیه ، در سالهای آغازین دهه شصت ، به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پدیده های موفق و ره آوردهای با ارزش انقلاب اسلامی ایران انجامید و به مدد مدیریتی خلاق و توانمند و با رشدی تحسین برانگیز مسیر توسعه را پیمود .

پیشنهاد می شود مقاله
دانشگاه آزاد واحد پرند را هم بخوانید.

واحد تهران مرکزی اولین و بزرگترین واحد از این مجموعه بزرگ دانشگاهی است که در مرداد ماه 1361 فعالیت آموزشی خود را با ایجاد 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کاردانی و پذیرش 200 دانشجو آغاز کرد و به تناسب دستیابی به امکانات ، مسیر توسعه و رشد کمی و کیفی را پیمود به نحوی که امروز در مجموع 11 دانشکده مجری 181 رشته – گرایش تحصیلی در شاخه های علوم پایه ، فنی و مهندسی ، علوم انسانی ، هنر و معماری و تربیت بدنی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری است با برخورداری از 157 هزار متر مربع فضای آموزشی از جمله 3 مجتمع بزرگ دانشگاهی با شرایطی در خور فضای مطلوب آموزشی ، تلاش در راستای تحقق اهداف مرتبط با ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش خود عاملی بوده است برای ایجاد و تجهیز 58 آزمایشگاه ، 56 کارگاه ، 3 لابراتوار زبان ، یک مجموعه ورزشی بزرگ و کم نظیر ، 12 کتابخانه ، مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه دیجیتالی با تجهیزات سخت افزاری و سیستم های نرم افزاری لازم .


تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

این واحد دانشگاهی با 56 هزار متر مربع فضای آموزشی که در دست ساخت دارد و با امکاناتی که درحال حاضر از آن برخوردار است با حدود 40 هزار دانشجو ، هزار عضو هیات علمی و نهصدو پنجاه کارمند به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی کشور از اعتبار ملی و جایگاه ویژه ای برخوردار است .

مطالعه مقاله راه های افزایش معدل در دانشگاه را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 834 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image