ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام جدید و جذب معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۲

آگهی استخدام جدید و جذب معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس سال ۱۴۰۲


اگر معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس هستید و در سال ۱۴۰۲ قصد دارید استخدام شوید و از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین و مجازی کسب درآمد کنید ادامه این مطلب را بخوانید.


مطالعه کنید: دعوت به همکاری و استخدام مدرس زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه


برای جذب شاگرد و فعالیت به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی و یا کسب درآمد از تدریس خصوصی آیلتس و تافل در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. اولین راهکار که معمولا تمام متقاضیان فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به آن تمایل دارند این است که با آموزشگاهها و موسسات آموزش زبان انگلیسی تماس گرفته و تقاضای استخدام نمایند. در سال ۱۴۰۲ یا هر زمان دیگری استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی زبان در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ... راهکار مناسبی برای شروع فعالیت در این زمینه است اما روش ها و راهکارهای بهتر و پر بازده تری هم برای جذب شاگرد و کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد.


این مقاله هم مفید است: آگهی استخدام تدریس خصوصی و جذب معلم خصوصی سال 1402


بهترین روش این است که واسطه ها را حذف نمایید و به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط متقاضیان تدریس خصوصی زبان انگلیسی استخدام شوید. در ادامه توضیح بیشتری در این زمینه ارائه می کنیم.


برای استخدام شدن مستقیم توسط خود زبان آموز یا والدین ایشان و به عبارت دیگر برای جذب مستقیم شاگرد باید مستقیم برای خودتان تبلیغ کنید و خودتان را معرفی نمایید. البته می توانید هم زمان به فکر استخدام شدن به عنوان معلم زبان در آموزشگاههای زبان در سال ۱۴۰۲ هم باشید. اما در هر صورت همواره برای جذب شاگرد مستقیم هم تلاش کنید.



در همین سایت ایران مدرس بالای صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمایید، وارد پنل کاربری شده و در ادامه تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی خودتان را ثبت کنید. به این ترتیب شماره تماس شما مستقیم در این سایت نمایش داده شده و به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط متقاضیان کلاس خصوصی زبان انگلیسی استخدام می شوید. این روش به نسبت استخدامی در موسسات زبان مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه ذکر می شود.


حتما بخوانید: استخدام جدید معلم زبان انگلیسی سال 1402 با سابقه و بدون سابقه


وقتی خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب می کنید دیگر لازم نیست هر جلسه ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ حق التدریس را به موسسه پرداخت نمایید. در ضمن قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا آنلاین را خودتان مشخص می کنید و با افزایش سابقه و تجربه کاری قیمت را افزایش داده و درآمد شما بیشتر خواهد شد. بنابراین به عنوان جمع بندی پیشنهاد می شود که اگر در جستجوی آگهی های استخدامی جدید مدرس خصوصی زبان در تهران، کرج و یا هر جای ایران در سال ۱۴۰۲ هستید در کنار آن درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را هم مد نظر داشته باشید. در این روش علاوه بر تدریس خصوصی در منزل، امکان جذب شاگرد از هر جای ایران و جهان و فعالیت در زمینه تدریس آنلاین زبان انگلیسی را هم دارید.


مطالعه کنید: استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم به عنوان معلم خصوصی


 


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image