ارتباط مستقیم با 30655 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی فرزندان شهدا و ایثارگران انتظار استخدام جدید در بدنه دولت را نداشته باشند

فرزندان شهدا و ایثارگران انتظار استخدام جدید در بدنه دولت را نداشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران انتظار استخدام جدید در بدنه دولت را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان-، "رضا قیاسی" در گردهمایی رابطین ایثارگر استان، افزود: بزودی استخدام جدیدی نخواهیم داشت هرچند آنهایی که از قبل مجوز استخدام دریافت کرده اند سهمیه شان محفوظ است.
وی ادامه داد: درآمد بودجه جاری دولت چاق و هزینه‌ها بیشتر شده است چراکه از 21 هزار سهمیه استخدامی سال گذشته تنها یک دستگاه 70 هزار نیرو جذب کرد و بدین ترتیب به جای کوچک سازی دولت برعکس عمل کردیم و شاید دیگر نتوانیم استخدام جدید داشته باشیم و در صورت لزوم جذب نیرو حق فرزندان شهدا و ایثارگران را حتما درنظر می‌گیریم.
قیاسی با بیان اینکه 70 درصد خروجی دانشگاه‌ها تئوری محور هستند، اظهار کرد: باید جوانان به ویژه فرزندان شاهد را به سمت فراگیری دروسی هدایت کنیم که بازارکار داشته باشد و به سمت اشتغالهای خارج از دولت مانند صنعت و تولید سوق دهیم.
وی در ادامه به نقش پیشانی، جلودار و پیشتاز رابطین در یادآوری دائم ارزشهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر شهدا، آزادگان، جانبازان و بسیجیان نبودند امروز تا مشهد آخرین نقطه کشور، در دست اجانب بود و مردان و زنان ما با کشته می شدند یا مورد تجاوز و بی عفتی قرار می گرفتند و کشور درمانده و فقیر به تسخیر درآمده بودیم.
قیاسی بر تکرار برگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد و افزود: چرا در یادواره ها نباید از شهدا بگوییم که به چه قیمتی و به چه ارزشی دفاع کردند؟ باید برای نسل آینده روشنگری کنیم تا آنان ما را متهم به جنگ افروزی و خشونت گرایی نکنند. باید برایشان بیان کنیم که ما نجنگیدیم بلکه تنها از تمامیت ارضی و ناموس خود دفاع کردیم.

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image