ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جدیدترین اخبار استخدامی دولتی آبان 93

جدیدترین اخبار استخدامی دولتی آبان 93

مصاحبه استخدامی در راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون استخدامی این اداره‌کل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، لطف‌الله خوانساریان اظهار کرد: این اداره‌کل بر طبق مجوز از دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در فروردین‌ماه سال گذشته اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سطح این استان کرده تا از این آزمون 18 کارشناس در رشته‌های شغلی (راه و ساختمان، ماشین‌آلات، حسابداری، مکانیک، کارشناس شهرسازی) جذب کند.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از مراحل اولیه اداری و درج آگهی استخدام در جراید این استان متقاضیان شرکت در آزمون در این اداره‌کل ثبت‌نام و در آزمون توانمندی‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند.
خوانساریان دهکردی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی آزمون عمومی، از نفرات برگزیده به صورت جداگانه و براساس رشته‌های شغلی مصاحبه‌های تخصصی به‌عمل آمد.
-----------------------------------------------

آزمون‌های استخدامی کتابداران قانونمند می‌شود
عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور از تلاش نهادکتابخانه‌های کشور برای بهبود معیشت کتابداران خبرداد و گفت: خوشبختانه تمهدیداتی صورت گرفت و سقف حقوق کتابداران روستایی از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان ارتقا یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، مهردخت وزیرپور کشمیری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل نهادکتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از برگزاری نشست‌هایی توسط هیات امنا نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با وزیر ارشاد خبر داد و گفت: ما همواره به دنبال رفع مشکلات کتابخانه‌ها و به خصوص بهبود وضعیت معیشتی کتابداران هستیم و در این جلسه که مدتی پیش برگزار شد موضوع بررسی تغییرات در بند ۵ بودجه مطرح و قرار شد این مسئله بررسی شده و پیشنهادات ارائه شود تا تغییرات برای تصویب به مجلس ارائه گردد.
وی از ایجاد تغییراتی در این بند بودجه خبرداد و ابراز امیدورای کرد: این تغییرات به نفع کتابداران به لحاظ معیشتی و کاری خواهد بود.
وزیرپور تصریح کرد: این موضوع هم‌اکنون در دست بررسی است اما دبیر کل نهاد کتابخانه‌ها در راستای وضعیت معیشتی کتابداران کارهای مهمی را انجام داده که از آن جمله می‌توان به افزایش حقوق کتابداران روستایی از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان اشاره کرد.
مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها تاکید کرد: متاسفانه کتابخانه‌های روستایی فراموش شده بود اما ما سعی در توجه دوباره به این کتابخانه‌ها داریم و کم‌ترین کاری که توانستیم در این زمینه انجام دهیم همین افزایش سطح حقوق کتابداران روستایی بود.
وزیر پور افزود: تلاش می‌کنیم وضعیت کتابداران از هر لحاظ بهینه شود.
وی از سفر دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها و اعضای هیات امنا به استان ها و شهرستان‌های کشور خبر داد و گفت: سفرهای استانی هیات امنا و دبیرکل نهاد به استان‌ها ادامه‌دار خواهد بود و این سفرها محسنات فراوانی به همراه خواهد داشت.
عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: این سفرها باعث خواهد شد اعضا و دبیرکل از نزدیک با مشکلات آشنا شده و انگیزه‌ای نیز در کتابداران ایجاد شود.
آزمون‌های استخدامی قانونمند می شود
وی از قانونمندکردن آزمون‌های استخدام کتابداران خبرداد و گفت: در استخدامی های این نهاد از این پس روابط قیچی خواهد شد و به صورت قانونمند کتابداران مشغول به کار می‌شوند.
وزیرپور تصریح کرد: متاسفانه در سال ۹۱ از استخدام شدگان کتابداری تنها حدود ۱۴۰ نفر متخصص این امر بوده و ۳۴۰ نفر کتابدار غیر متخصص استخدام کرده بودند.
عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور خاطرنشان کرد: ما به دنبال رفع مشکلات حوزه کتاب از هر نظر هستیم و سعی داریم کتابخانه ها به جایگاه واقعی‌اشان برسند.
وی افزود: در تمام دنیا کتابداران ارزش‌ معنوی فراوانی داشته و از نظر مالی نیز تامین هستند و ما نیز امیدواریم کتابداران ما در ایران نیز به این جایگاه برسند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور در ابتدای سال بر حداقل یک ساعت مطالعه آزاد کتاب در مدارس تاکید داشتند گفت: متاسفانه این امر اجرا نشده و آموزش و پرورش در این زمینه تلاشی نمی کند.
شبکه "سامان" جایگزین "مشرق" شد
وزیر پور از تجهیز تمام کتابخانه‌های عمومی به شبکه الکترونیکی نرم افزار "سامان" خبر داد و گفت: این نرم افزار توسط اعضای نهاد کتابخانه‌ها طراحی و جایگزین نرم افزار مشرق شده است.
عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: نرم افزار مشرق جوابگوی بیش از هزار کتابخانه نبود اما این نرم افزار بدون نقص هم‌اکنون در اکثر کتابخانه‌های عمومی فعال است همه کتابخانه‌ها به شبکه الکترونیکی متصل هستند و خدمات زیادی را ارائه می‌کند و از این طریق تمام فعالیت‌ها در کتابخانه‌ها قابل رصد است.
--------------------------------------------------

حل مشکل استخدامی‌ها به همت دولت تدبیر و امید
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشکل استخدامی‌ قبول‌شدگان در آزمون‌های سال‌های گذشته برطرف شده و به زودی شاهد جذب این نیروها در ادارات و نهادهای دولتی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از جوانان جویای کار در خلخال اظهار کرد: حل مشکل استخدامی قبول‌شدگان آزمون سال‌های قبل مطالبه مهم این استخدامی‌ها است.
وی گفت: باید توجه داشت که فرایند آغاز به کار افرادی که در آزمون استخدامی اواخر سال 91 قبول شده‌اند باید حل شود چرا که جمعیت قابل توجهی از جوانان تحصیلکرده استان از این طریق جذب نهادهای دولتی می‌شوند.
این نماینده مجلس افزود: با توجه به اینکه برخی از این قبول‌شدگان با توجه به اینکه مشکل شغلی و استخدامی خود را حل شده تلقی می‌کردند بر همین مبنا تشکیل خانواده داده‌اند و چشم امید به دولت تدبیر و امید دارند که وارد عرصه کار و فعالیت شوند.
جعفری بنه خلخال بیان کرد: نمایندگان استان نیز آمادگی لازم را برای همراهی مسئولان استان جهت پیگیری از مسئولان کشوری برای حل این معضل دارند تا شاهد حل مشکل اشتغال تعدادی از جوانان استان‌مان باشیم.

آمار بازدید: 714 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image