ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جدیدترین اخبار استخدامی دولتی فروردین و اردیبهشت 94

جدیدترین اخبار استخدامی دولتی فروردین و اردیبهشت 94

جدیدترین اخبار استخدامی دولتی فروردین و اردیبهشت 94 را در این قسمت می توانید مشاهده نمائید.



جذب نيروهاي عملياتي درهلال احمر     

رئيس جمعيت هلال احمر گفت:باوجود اينکه سياست ما انقباضي عمل کردن است اما بايد برنامه هاي مناسب در استان ها براي جذب نيروهاي عملياتي فراهم شود.

به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر ضيائي در جلسه شوراي معاونين جمعيت هلال احمر افزود: هم اکنون در کشور، پايگاه هايي وجو د دارند که به علت نداشتن نيروي صف تعطيل شده است.

وي گفت: هم اکنون جمعيت هلال احمر هشت هزار نيرو دارد که بايد زمينه آموزش تخصصي اين افراد مهيا شود که از دبيرکل جمعيت درخواست مي شود عملياتي شدن اين موضوع را بررسي کند.

رئيس جمعيت هلال احمر  در اين جلسه با تقدير از سازمان جوانان به علت تدوين برنامه هاي منسجم و هدفمند افزود: برنامه هاي اين سازمان مي تواند الگوي خوبي براي ساير مجموعه هاي جمعيت هلال احمر باشد.

ضيائي با اشاره به ضرورت افزايش اختيارات استان ها در حوزه فعاليتي خود گفت: يکي از کارهاي مهم جمعيت جدا کردن وظايف صف و ستاد و دادن اختيارات لازم به استان هاست.

وي در خصوص بحث مديريت بحران با تاکيد بر سه نقش اصلي جمعيت شامل آموزش همگاني، مطالبه گري (آشنايي مردم با حقوق شان) و پاسخگويي به حوادث افزود: هم اکنون بيشترين وظيفه ما بر روي پاسخگويي به حوادث است.

رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه کاهش خطر پذيري و مديريت بحران نسبت به پاسخگويي به حوادث در جايگاه ويژه اي بين جمعيت هاي ملي صليب سرخ و هلال احمر قرار دارد گفت: يک رکن مهم براي شناسايي جمعيت هاي ملي برتر توان آنها در مديريت بحران و کاهش خطر پذيري است .

رئيس جمعيت هلال احمر همچنين با تاکيد بر استمرار کمک هاي دارويي و غذايي ايران به ضرورت تسريع در جمع آوري کمک براي مردم يمن اشاره کرد.

دبيرکل جمعيت هلال احمر نيز در اين جلسه با اشاره به اينکه هم اکنون فعاليت هاي بسياري در زمينه مديريت بحران در سازمان امداد و نجات انجام مي شود گفت: با توجه به وضع موجود و جذب نشدن نيرو مي توان به سمت ايجاد يک سازمان مجازي در خصوص يک مديريت بحران حرکت کنيم.



استخدام ۶۷ نفر نیرو در شرکت توزیع نیروی برق گیلان     

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای جذب ۶۷ نفر نیرو و استخدام آنها در این شرکت اطلاعیه صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای جذب ۶۷ نفر نیرو و استخدام آنها در این شرکت اطلاعیه صادر کرد.

barghشرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به استناد مجوز استخدامی صادره و براساس موافقت مجمع عمومی در نظر دارد تعداد ۶۷ نفر (با احتساب کلیه سهمیه ها ) از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش ، در صورت کسب نمره حدنصاب به ترتیب بالاترین نمره استخدام نماید . لذا داوطلبان گرامی می توانند در صورت تمایل از صبح روز سه شنبه مورخ ۱/۲/۱۳۹۴ لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۲/۱۳۹۴ از طریق سایت اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.



جزئیات جذب مدرس در حوزه های علمیه     

مدیر جذب و بکارگیری حوزه‌های علمیه گفت: معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برای تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه از میان داوطلبان تدریس و مدیریت ثبت‌نام می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسین یوسف‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان تا ۱۷ اردیبهشت ۹۴ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ انجام می‌شود.

به گفته وی در ۶ روز نخست اعلام فراخوان، بیش از ۳۰۰ داوطلب در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان قم ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: فضلای علاقه‌مند به تدریس و مدیریت در حوزه‌های علمیه استان قم باید با مراجعه به اداره جذب و بکارگیری معاونت آموزش و امور حوزه‌های علمیه واقع در ۴۵ متری صدوقی، مجتمع شهید صدوقی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۹۲۲۰۵۲ داخلی ۱۶۷ تماس بگیرند. فضلای مقیم شهرستان‌ها که داوطلب تدریس در مدرسه محل اقامت خود هستند نیز باید به مدیریت حوزه علمیه استان محل سکونت مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام یوسف‌زاده با تشریح شرایط پذیرش داوطلبان اظهار کرد: برای تدریس دروس سطح یک، اتمام پایه دهم (کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی) ضروری است.

وی تاکید کرد: برای تدریس دروس سطح دو (پایه ۷ تا ۹) نیز علاوه بر اتمام پایه دهم (کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی)، چهار سال سابقه  شرکت در درس خارج فقه و اصول و سه سال سابقه تدریس فقه و اصول لازم است.

برای تدریس کتاب کفایه و دروس سطح سه (پایه ۱۰) نیز اتمام پایه دهم (کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی)، شش سال سابقه شرکت در درس خارج و سه سال سابقه تدریس فقه و اصول سطح دو ضروری است.

به گفته حجت‌الاسلام یوسف‌زاده، موفقیت در مصاحبه علمی و مثبت بودن مراحل ارزیابی، تلبس دائم به لباس روحانیت و تأهل از دیگر شرایط داوطلبان است.

وی داشتن برگه ارزیابی تحصیلی و گواهی سابقه تدریس و شرکت در درس خارج برای تدریس پایه‌های ۷ به بالا را از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام ذکر کرد.



آزمون استخدام آتش نشان در هرمزگان برگزار می شود     

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی ها از روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود که متقاضیان می توانند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود دالمن بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۸۱ نیروی آتش نشان در هرمزگان، عنوان کرد: این آزمون با توجه به مجوز سازمان شهرداری های وزارت کشور برای جذب نیروهای عملیات آتش نشان و راننده آتش نشانی در شهرداری های استان هرمزگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: سهمیه استان هرمزگان در این آزمون ۸۱ نفر است که از این تعداد ۶۲ نفر سهمیه سازمان آتش نشانی بندرعباس و سایر سهمیه ها به آتش نشانی های شهرداری های رودان، بندرلنگه، قلعه قاضی، سردشت، بستک، سوزا، سرگز احمدی، سندرک، گوهران، فارغان، کوشکنار، ابوموسی و بندرکنگ اختصاص خواهد داشت.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان با بیان اینکه جذب این تعداد آتش نشان از طریق دو آزمون کتبی و عملی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: زمان ثبت نام این آزمون از روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود که متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت استانداری هرمزگان به نشانی Hormozgan.ir و همچنین سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را از طریق سایت انجام دهند.

دالمن خاطرنشان کرد: نتایج آزمون کتبی که روز اول خرداد ماه سال جاری برگزار می شود، به صورت سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و پس از آن آزمون عملی در نیمه اول تیر ماه ۹۴ برگزار می شود که این آزمون شامل ۹ آیتم مسائل عملیاتی آتش نشانی خواهد بود و نفرات برگزیده در سازمان های آتش نشانی شهرداری های اعلام شده مشغول به کار می شوند.

وی از اختصاص سهمیه ۲۵ درصدی به خانواده های شهدا و ایثارگران در این آزمون خبر داد و بیان داشت: متقاضیان سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سهمیه مشخص شده اعلام می شوند که این افراد نیازی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار داشت: رشته های شغلی این آزمون کاردان آتش نشان برای تصدی پست آتش نشان، متصدی ارتباطات و آتش راننده وسایط سبک و نجات غریق و همچنین راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین برای تصدی پست آتش نشان راننده وسایط سنگین خواهند بود.

دالمن اضافه کرد: متقاضیان جذب به عنوان راننده آتش نشان باید دارای گواهی نامه رانندگی پایه یک باشند و در بخش نیروی عملیات آتش نشان نیز باید مدرک کاردانی در رشته های تحصیلی اعلام شده در اطلاعیه استخدام را داشته باشند که جزئیات کامل این اطلاعیه در سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس منتشر شده است.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید در زمان ثبت نام مدارک کامل مورد نیاز که در آگهی استخدام اعلام شده را داشته باشند و در غیر این صورت نمی توانند ثبت نام کنند.


آمار بازدید: 1532 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image