ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 جذب می‌شوند

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 جذب می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در این استان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.

سیامک سلیمانی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون سال 91 در مجموع 170 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 35 نفر از ایثارگران کد استخدامی و ردیف اعتباری گرفتند و مشغول به کار شدند.
وی افزود: 35 نفر دیگر از ایثارگران و 121 نفر از سایر شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سال 91 به دلیل عدم تامین اعتبار تا امروز مشغول به کار نشده‌اند.
سلیمانی دشتکی بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال جاری این تعداد از عزیزانی که منتظر جذب در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند بکار گرفته شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 گفت: در این آزمون مقرر شده بود که 307 نفر از طریق آزمون و 167 نفر دیگر از ایثارگران که در مجموع 450 نفر می‌شدند در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.
وی تصریح کرد: اسامی سه برابر ظرفیت این عزیزان اعلام شده و هفت دستگاه اجرایی نیز مصاحبه‌های خود را انجام داده‌اند و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در پایان سال 94 نیز زمینه بکارگیری این عزیزان را نیز فراهم کنیم.

آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image