ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مخالفت با بازگشت یارانه غذایی به دانشگاهها/ عدم پرداخت بخشی از حقوق کارمندان و استادان طی 2 سال (3 دی 92)

مخالفت با بازگشت یارانه غذایی به دانشگاهها/ عدم پرداخت بخشی از حقوق کارمندان و استادان طی 2 سال (3 دی 92)

معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیاری از کارکنان و استادان دانشگاهها بیش از دو سال است که بخشی از حقوق خود و مطالبات قطعی شان را نتوانستند دریافت کنند. محمد حسین امید در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به یک پیشنهاد عمده وزارت علوم در بودجه جاری دانشگاهها به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: وزارت علوم برای پیشبرد مسائل مالی دانشگاهها یک پیشنهاد عمده در زمینه بودجه جاری به این معاونت ارائه داد.


معاون اداری مالی وزارت علوم درباره این پیشنهاد گفت: به منظور اینکه دانشگاهها از زیر بار مشکل یارانه مواد غذایی دانشجویان خارج شوند اعلام کردیم شرایط بودجه غذایی به روال سال 91 و قبل آن بازگردد، به عبارت دیگر یارانه مواد غذایی با توجه به مشخص بودن اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان به این صندوق بازگردانده شود. همچنین برای این یارانه عددی پیشنهاد کردیم که برای حدود چهار سال پیاپی به عنوان کمک به صندوق رفاه اختصاص و پس از این مدت از بودجه دولت حذف شود.

امید افزود: پس از این چهار سال، وزارت علوم این بودجه را از طریق ارائه تسهیلات به صندوق رفاه، اداره کند اما متاسفانه و علیرغم توافقات اولیه با کارشناسان این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت و در لایحه بودجه در نظر گرفته نشد.



معاون اداری مالی وزارت علوم همچنین به یک پیشنهاد دیگر این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: اعلام کردیم حکم قانون برنامه های چهارم و پنجم در خصوص بودجه دانشگاهها اجرا شود، به عبارت دیگر بودجه دانشگاهها بر اساس سرانه دانشجویی به منظور ایجاد اعتدال و عدالت در توزیع بودجه، پرداخت شود.

وی گفت: متاسفانه به جز سال نخست اجرای برنامه چهارم توسعه، این حکم دیگر اجرا نشد و امسال هم با وجود مذاکرات اولیه، این پیشنهاد نیز اجرایی نشد.

امید در ادامه مطرح کردن مشکلات مالی دانشگاهها، درباره مشکلات پرداخت حقوق کارمندان و استادان، اظهار داشت: بسیاری از کارکنان و استادان دانشگاهها بیش از دو سال است بخشی از حقوق خود و مطالبات قطعی شان را نتوانستند دریافت کنند.

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image