ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ثبت‌نام 450 نفر در مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی (1 دی 92)

ثبت‌نام 450 نفر در مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی (1 دی 92)

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: با تمدید هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور استان تاکنون 450 نفر ثبت‌نام کردند.


علیرضا محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: هجدهمین دوره مسابقات استانی قرآن دانشگاه پیام‌نور تا 15 دی‌ماه جاری تمدید شد.

وی با بیان این‌که ثبت‌نام دوره استانی این مسابقات آغاز شده است، ادامه داد: این مسابقات در سه شاخه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در پنج رشته شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

محمدزاده با بیان این‌که مرحله شفاهی مسابقات در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: مرحله کشوری در اردیبهشت‌ماه سال آینده در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌‌که تاکنون بیش از 450 نفر در مسابقات استانی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی شرکت کرده‌‌اند، اذعان داشت: دوره گذشته این مسابقات در خوزستان برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که در دوره گذشته مسابقات دانشگاه‌های پیام‌نور کشور، خراسان جنوبی توانست مقام کشوری کسب کند، یادآور شد: در مرحله ملی این مسابقات نیز دانشگاه پیام‌نور استان موفق به کسب مقام ملی شده است. امید است امسال نیز دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی بتواند در این دوره از مسابقات مقاماتی را کسب کند.

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image