ارتباط مستقیم با 30584 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آمادگی آذربایجان غربی برای برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت پیام نور

آمادگی آذربایجان غربی برای برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از آمادگی کامل برای برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور در ارومیه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ظهری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور که در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور فعالان قرآنی شرکت کننده در هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور کشور در ارومیه صورت گرفته است.

وی با اشاره به ثبت نام 38 هزار نفر از دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور در این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: پس از برگزاری دو مرحله مسابقات شهرستانی و استانی، در نهایت حدود 7 هزار نفر به مرحله پایانی این دور از مسابقات راه یافته‌اند.

ظهری از حضور بیش از 700 نفر دانشجو، استاد و کارمند از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این تعداد در رشته‌های مختلف قرآنی قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ در بخش‌های مختلف شفاهی، کتبی، ادبی، هنری و پژوهشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از بکارگیری داوران مشهور کشوری در این مسابقات خبر داد و افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، این دوره از مسابقات در سطح عالی و با کیفیت مناسب در ارومیه برگزار شود.

ظهری همچنین از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رفاه حال مهمانان شرکت کننده در این مسابقات خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای اسکان این افراد در محل‌های مناسب صورت گرفته است.

گفتنی است هجدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور بیست و دوم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image