ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بیمه تکمیلی دانشجویان تا سقف 10 میلیون تومان اجرایی می‌شود (28 آذر 92)

بیمه تکمیلی دانشجویان تا سقف 10 میلیون تومان اجرایی می‌شود (28 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیمه تکمیلی دانشجویان تا سقف 10 میلیون تومان از اوایل بهمن‌ ماه امسال اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید میرزاده پیش از ظهر امروز در دیدار دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد کرمان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دانشگاه آزاد امروز بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در جهان است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه با بیش از 50 درصد بار آموزشی، 30 درصد بار پژوهشی و دارا بودن یک میلیون و 800 هزار دانشجو علاوه بر مسئولیت‌‌های ملی حامل مسئولیت‌های بین‌المللی است.

رئیس دانشگاه آزاد ابراز داشت: خیل عظیم دانشجویان دانشگاه‌های آزاد در کنار اساتید خود جمعیت بزرگ دانشی را برای توسعه‌های علمی و اقتصادی و ... شکل دادند.

وی بازنگری در مقررات و تغییر در روش‌ها با توجه به مصوبات اخیر بتواند راه جدیدی را برای دانشگاهیان آزاد در برطرف شدن نیازهای ملی باز کند.

میرزاده نهادینه شدن کیفیت آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف را کارآفرینی عنوان کرد و گفت: نگران این نیستیم که در دولت گذشته برای کم‌فروغ شدن دانشگاه آزاد مجوزهای بسیاری برای تاسیس دانشگاه‌های غیر دولتی صادر شد، زیرا دانشگاه آزاد از برند و اعتباری برخوردار است که از این قافله عقب نمی‌ماند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه 10 سال آینده دوران جدیدی برای رشد فناوری‌ها است، گفت: توسعه و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان از سیاست‌های جدید در دستور کار قرار گرفته دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: سیاست جدید دانشگاه آزاد حمایت قاطع و کامل از تمام تشکل‌های دانشجویی است که در چارچوب جمهوری اسلامی حرکت و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بیمه تکمیلی دانشجویان تا سقف 10 میلیون تومان از اوایل بهمن‌ ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

میرزاده از در نظر گرفته شدن تشویقی‌های مقالات اساتید و دانشجویان خبر داد که قرار است به زودی برای دانشگاهیان آزاد محدودیت‌‌های قدیم برداشته و آیین‌نامه جدید در این راستا ابلاغ شود.

رئیس دانشگاه آزاد متذکر شد: وضعیت مصاحبه دکترای فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد برای دانشگاه‌‌های دولتی رو به بهبودی است و 75 درصد کتاب و 25 درصد مصاحبه در نظر گرفته شده است.

آمار بازدید: 334 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image