ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش راه اندازی شبکه سراسری علمی پژوهشی طلاب خواهر (26 آذر 92)

راه اندازی شبکه سراسری علمی پژوهشی طلاب خواهر (26 آذر 92)

شبکه علمی پژوهشی طلاب خواهر سراسر کشور با عنوان کوثرنت توسط دفتر فناوری اطلاعات حوز‌ه‌های علمیه خواهران طراحی و پیاده‌سازی شد.




به گزارش خبرنگار مهر، سامانه کوثرنت با هدف ارتباط مستقیم طلاب خواهر و تبادل نظر در زمینه های مختلف علمی پژوهشی و اشتراک گذاری توانایی های علمی راه اندازی شده است.

این شبکه ارتباط طلبه با طلاب مرتبط را بر اساس میزان شباهت فعالیت‌های علمی پژوهشی آنها به صورت اتوماتیک فراهم می‌کند. برای مثال در هنگام انتخاب موضوع پایان‌نامه بر اساس موضوع انتخاب شده و در هنگام انتخاب واحد بر اساس درس انتخاب شده ارتباط طلبه با طلاب مرتبط به صورت اتوماتیک ایجاد می‌شود و طلاب می‌توانند گروه‌های تخصصی برای انجام امور مشترک علمی پژوهشی ایجاد کنند.

یکی دیگر از کارکردهای اساسی شبکه کوثرنت، تجمیع خدمات مربوط به طلاب است که در این راستا امکان ساخت وبلاگ از طریق سامانه کوثر بلاگ و ورود مستقیم به آن فراهم شده که به وسیله آن تمام طلاب صاحب وبلاگ می‌شوند.

امکان ورود مستقیم طلبه به سامانه آموزشی، امکان ورود مستقیم طلبه به سامانه آموزش مجازی (ویژه طلاب آموزش مجازی)، امکان ورود به سیستم فراخوان‌های پژوهشی و امکان مشاهده و ارتباط با تمام طلاب هم مدرسه، هم‌کلاس و ساکن در شهر از دیگر امکاناتی است که از طریق این سامانه فراهم شده است.

این سامانه در حال حاضر مرحله آزمایشی خود را می‌گذراند و به زودی رونمایی و بهره‌برداری رسمی می شود.

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image