ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه بجنورد از افتتاح دانشکده‌هاي مهندسی و علوم انساني خبر داد (9 شهریور 91)

رییس دانشگاه بجنورد از افتتاح دانشکده‌هاي مهندسی و علوم انساني خبر داد (9 شهریور 91)

رییس دانشگاه بجنورد گفت: دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده علوم انسانی و سلف سرویس مرکزی دانشگاه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.


دکتر محسن طالب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: احداث دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده هنر، سلف سرویس و کتابخانه مرکزی از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به استان هستند.

وی افزود: عملیات احداث ساختمان شماره دو دانشکده فنی و مهندسی با اعتبار 25 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل درآمد عمومی دانشگاه از سال 88 آغاز شده است.

طالب زاده با بیان اینکه جهت احداث فاز اول ساختمان سلف سرویس مرکزی دانشگاه 14 میلیارد و 565 میلیون ریال هزینه شده است، عنوان کرد: عملیات احداث این پروژه از سال 87 در مساحت دو هزار و 500 متر مربع شروع شده است.

رییس دانشگاه بجنورد با با بیان این که مساحت ساختمان دانشکده علوم انسانی 800 متر مربع است، ادامه داد: این پروژه از سال 88 با پنج هزار میلیون ریال اعتبار از محل درآمدهای عمومی احداث شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از خوابگاه پسرانه دانشگاه در نیمه دوم سال جاری یادآور شد: این مجموعه در سال 89 کلنگ زنی شده و در حال حاضر دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

طالب‌زاده خاطرنشان کرد: ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه نیز با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه دوم امسال آماده بهره برداری می شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه بجنورد، افتتاح دانشکده مهندسی دانشگاه بجنورد، افتتاح دانشکده علوم انساني دانشگاه بجنورد، افتتاح سلف سرویس مرکزی دانشگاه بجنورد

آمار بازدید: 435 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image