ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ایجاد روحیه نشاط و امید با انتصاب مسئول جدید دانشگاه بجنورد

ایجاد روحیه نشاط و امید با انتصاب مسئول جدید دانشگاه بجنورد

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد گفت: روحیه نشاط و امید با انتصاب مسئول جدید دانشگاه بجنورد در درون فرهیختگان، دانشگاهیان و دانشجویان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی بعد از ظهر امروز در جریان دیدار اعضای شورای اسلامی مرکز استان خراسان شمالی با رئیس جدید این دانشگاه، اظهار کرد: خدای را شاکریم که این توفیق نصیب فرهیختگان، دانشجویان و دانشگاهیان شده تا فرزندی از این خطه سکان‌داری دانشگاه بجنورد را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مسئول جدید دانشگاه با کوله‌باری از تجربه چه در عرصه علمی و مدیریتی دارای تجربیات ذی‌قیمتی است، افزود: ایشان سرباز انقلاب و سرباز نظام اسلامی بوده که در سال‌های دفاع مقدس به عنوان فرمانده گردان نیز افتخارات زیادی را کسب کرده است.

گریوانی با بیان اینکه محقر از خانواده‌ای اصیل و انقلابی بجنورد بوده که عملکرد آنان در عرصه‌های مختلف برای مسئولان و مردم روشن است، تصریح کرد: خرسند هستیم که در دولت تدبیر سکان‌داری دانشگاه بجنورد به عنوان دانشگاه مادر خراسان شمالی را بر عهده‌ گرفته‌اید که با انتصاب شما موجی از نشاط و امید در دانشگاه‌های استان ایجاد شده است.

وی با قدردانی از وزارت علوم و استاندار خراسان شمالی به خاطر این انتصاب گفت: اگر چه به خاطر شایستگی‌ها، ایشان از جمله گزینه‌ها برای تصدی استانداری خراسان شمالی بودند و اکنون عهده‌دار مسئولیت در سنگر علم و دانش هستند.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد ادامه داد: جایگاه علمی و سوابق وی می‌طلبید که در مسئولیت‌های دانشگاه‌های بزرگ‌تر از جمله مشهد و تهران خدمت کنند، لیکن به خاطر تکلیفی که از سوی برخی از دلسوزان خراسان شمالی به ایشان برای عهده‌دار شدن این مسئولیت انجام شد، بر خود وظیفه دانسته در این سنگر حضور یافته تا شاهد خدمات ایشان در این عرصه نیز باشیم.

وی از خانواده محقر به عنوان افتخارات خراسان شمالی برشمرد و افزود: نقش برادران محقر در ایجاد خراسان شمالی نیز بر کسی پوشیده نیست و امروز در دهمین سالگرد تاسیس استان و توسعه این خطه از ایران اسلامی مرهون پیگیری‌های دکتر محقر در زمان مسئولیت در 2 معاونت وزارت کشور بود.

گریوانی با برشمردن رویکرد شورای اسلامی و شهرداری بجنورد برای حمایت از راه‌اندازی دانشگاه دولتی در مرکز خراسان شمالی، گفت: در سال 84 که موضوع راه‌اندازی این دانشگاه مطرح شد، اعضای دور دوم شورا هم برای کمک به راه‌اندازی این دانشگاه اقدام به تحویل یکی از ساختمان‌های خود برای چندین سال کرد.

وی با اشاره به آمادگی شورای اسلامی بجنورد برای حمایت از دانشگاه مادر خراسان شمالی به عنوان یک مرکز علمی و تحقیقاتی استان اظهار کرد: البته از این دانشگاه هم انتظار می‌رود تا به ظرفیت‌های استان به ویژه در بخش نیروی انسانی و دانشگاهی برای عضویت در هیئت علمی توجه لازم را داشته باشد.

به گفته وی، در سنوات گذشته عمده افرادی که به عنوان عضو هیئت علمی جذب این دانشگاه شده افراد غیربومی بوده که از استفاده از ظرفیت نیروهای بومی غفلت کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد نیز با بیان اینکه عملکرد شما در دوره‌های گذشته به گونه‌ای بوده است که زمانی که موضوع استانداری مطرح شده، افراد از طیف‌های مختلف سیاسی از این موضوع استقبال کردند، گفت: این حاکی از بینش، عملکرد و مدیریت شما در زمان‌هایی که عهده‌دار مسئولیت بوده‌اید، می‌باشد.

رضا فیروزه اظهار کرد: امروز هم به عنوان یک فرد با تجربیات علمی و مدیریتی مسئولیت دانشگاه بجنورد را پذیرفته‌اید که به نوبه خود، بر خود می‌بالیم.

به گفته وی، مسئول جدید دانشگاه از شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت این مجموعه دانشگاهی برخوردار بوده و از سطح اجتماعی بالایی برخوردار است.

عضو دیگر شورای اسلامی بجنورد نیز با اشاره به اینکه به عنوان یک شهروند خوشحال هستیم که امروز سکان‌دار این دانشگاه توسط یکی از فرزندان شایسته و با لیاقت استان اداره می‌شود، افزود: البته جایگاه شما خیلی بالاتر از این بوده و هم اینکه این مسئولیت را پذیرفته‌اید، برای ما یک افتخار است.

سیداحمد وکیلی اظهار کرد: به طور حتم پذیرش این مسئولیت از سوی شما که پیش از این نخستین معاونت سیاسی و امنیتی را عهده‌دار بوده‌اید باعث ارتقای این دانشگاه مادر در استان خواهد شد.

اعظم‌السادات افشین‌فر، عضو دیگر شورای اسلامی بجنورد نیز با بیان اینکه از این انتصاب به عنوان یکی از فرزندان این استان که عهده‌دار این مسئولیت شده‌اید، خرسند هستیم، گفت: امروز دانشگاه بجنورد با مشکلات زیادی مواجه بوده که برای رسیدن به نقطه مطلوب بایستی تلاش بیشتری شود، چرا که دانشگاه بجنورد نقش مادر بودن برای سایر دانشگاه‌ها ایفا می‌کند.

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image