ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران باید به این دانشگاه بازگردانده شود (25 آذر 92)

منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران باید به این دانشگاه بازگردانده شود (25 آذر 92)

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم حفظ هویت دانشگاه‌ها، گفت: بازگشت منابع مالی و فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ایران حق این دانشگاه بوده و زیاده خواهی نیست.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصری‌پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها به عنوان یک موجود زنده دارای بدنه فعالی شامل هیات علمی و دانشجو هستند، اظهار کرد: در واقع همه این بدنه هویت فردی و ملی یک دانشگاه را تشکیل می‌دهد که حیات دانشگاه و اعتماد سایر نهادها به این بدنه بستگی دارد.





وی با اشاره به لزوم حفظ استقلال دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: ایجاد بحران در هویت یک دانشگاه می‌تواند آثار زیانبار و خسارت‌های جبران ناپذیری داشته باشد. آنچه در چند سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذشت این دانشگاه را دچار بحران هویت کرد و خسارات جبران ناپذیری را به آنان وارد کرد.





ناصری‌پور با اشاره به اینکه احیای مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران هویت این دانشگاه را به آن بازگرداند، افزود: در واقع هدف امروز ما واکاوی ستمی که بر دانشگاه علوم پزشکی ایران و چه بسا دانشگاه علوم پزشکی تهران رفت نیست بلکه وظیفه ما در حال حاضر آن است که با نگاهی امیدوارانه و همت مضاعف به ترمیم آثار این ادغام بپردازیم.





رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه با تاکید بر لزوم توجه وزیر بهداشت و معاونین وی برای ترمیم دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: از وزارت بهداشت می‌خواهیم که حامی دانشگاه علوم پزشکی ایران باشد. نخستین خواسته ما این است که منابع مالی و فیزیکی که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی ایران است به آن بازگردانده شود.





وی با تاکید بر اینکه بازگشت منابع مالی و فیزیکی متعلق به دانشگاه ایران خواسته زیادی نیست، اظهار کرد: امیدوارم این امر با درایت دکتر هاشمی وزیر بهداشت هرچه سریعتر پیگیری شده و اموال دانشگاه علوم پزشکی ایران به آن بازگردانده شود.





ناصری‌پور خاطرنشان کرد: وظیفه اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آن است که با حفظ امید تلاش کنند دانشگاه ایران بار دیگر بتواند در عرصه علوم پزشکی پیشتاز باشد.

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image