ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی/ اصلاح طرح مجلس در خصوص آزمون دستیاری

بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی/ اصلاح طرح مجلس در خصوص آزمون دستیاری

وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقررشد، طی طرحی دو فوریتی مصوبه قبلی مجلس در خصوص آزمون دستیاری اصلاح شود .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از مجتمع خوابگاه دانشجویی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشجویی امام علی (ع) گفت: دانشجویان مدیران آینده کشور هستند و ما به آنها افتخار می کنیم.

وی اظهار داشت: دانشجویان ایرانی مسلمان ما علاقمند به سرنوشت کشور و دلسوز حقوق مردم هستند و پرسش های دانشجویان که حاکی از علاقه مندی آنها به کشور و رعایت حقوق و منافع مردم است، لذت بخش است.

وزیر بهداشت همچنین در خصوص آزمون رزیدنتی گفت: یکی از سخت ترین آزمون‌ها برای ارتقاء پزشکان عمومی به دوره تخصصی آزمون رزیدنتی است و همیشه این آزمون حاشیه داشت اما خوشبختانه امسال تنها سالی بود که این آزمون بدون حاشیه و التهاب برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر اختصاص سهمیه 30 درصدی این آزمون به مناطق محروم اظهار داشت: نفس این اقدام خوب بود ولی با توجه به این که این تصمیم به یکباره اعلام شد، شانس موفقیت شرکت کنندگان در آزمون با محاسبه 30 درصد مناطق محروم و 20 درصد سهمیه ایثارگران به 50 درصد می رسید.

هاشمی به تفاوت آزمون های پزشکی با سایر رشته های وزارت علوم اشاره کرد و اظهار داشت: در رشته های تخصصی نیاز به اتاق عمل، بیمار و امکانات تشخیصی است و تصمیم گیری در مورد این آزمون ها مانند سایر رشته های وزارت علوم نیست بنابراین طی جلسه ای که با نمایندگان مجلس ، رییس و اعضای کمیسیون آموزش عالی داشتیم و همچنین پیگیری های رییس مجلس شورای اسلامی مقرر شد طی یک طرح دو فوریتی، مصوبه قبلی اصلاح شود و با تصویب این مصوبه، رضایت خاطر افرادی که گاهی تا 3 سال برای موفقیت در این آزمون تلاش می کنند، فراهم شود.

گفتنی است وزیربهداشت دراین بازدید ضمن صرف افطار با دانشجویان این خوابگاه در جریان خواسته های آنان قرار گرفت. دانشجویان مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و وزیر بهداشت نیز در خصوص رفع مشکلات دستورات لازم را ارائه داد.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image