ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان (24 آذر 92)

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان (24 آذر 92)

به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تلاش 14 گروه آموزشی پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: امسال در نمایشگاه ایده‎های جدید به اجرا در آمده است به طور مثال دانشجویان گروه جغرافیا از شهردار و مسئولان شهرداری دعوت کرده تا جلسه‎ای پیرامون بهبود وضعیت شهر زاهدان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

علی قدس افزود: دانشجویان گروه مهندسی نیز با حضور شرکت‎های خصوصی و علاوه بر استفاده از مصالح جدید در نمایشگاه، از مسئولان این شرکت‎های تولیدی و صنعتی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با مصالح و کاربرد آن در صنعت دعوت به عمل آورده‎اند.

وی متذکر شد: با دعوت از سازمان‎ها و ارگان‎های مختلف، برنامه‎ریزی برای آشنایی این ادارات با دستاوردهای پژوهشی دانشجویان واحد زاهدان انجام شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطرنشان کرد: در روز 27 آذر ماه جاری و مراسم اختتامیه نمایشگاه، از پژوهشگران برتر و نخبگان دانشگاه آزاد واحد زاهدان تقدیر می‎شود.

آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image