ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در 21 آذر ماه (19 آذر 92)

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در 21 آذر ماه (19 آذر 92)

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کرمان گفت: جشنواره قرآن و عترت با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان و انس هر چه بیشتر با مضامین قرآن و عترت برگزار می‌شود.


محمدرضا افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و گفت: بسط و گسترش فرهنگ اصیل قرآنی، شناسایی و جذب نخبگان و فعالان قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای تعمیق هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی ترویج و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان و انس هرچه بیشتر با مضامین قرآن و عترت و ایجاد رقابت معنوی سالم را از جمله اهداف دیگر این مسابقات برشمرد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش قرآن شامل رشته قرائت، حفظ و بخش دوم عترت شامل مداحی، تواشیح، دعاخوانی، سخنوری و دکلمه خوانی و رشته‌های کتبی‌ و مقاله نویسی ویژه دانشجویان بسیجی مراکز آموزش عالی استان کرمان است.

افضلی بیان داشت: مرحله استانی در 21 آذر ماه به‌صورت متمرکز و با حضور داوران برجسته استان‌ در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور بیش از 350 نفر از دانشجویان علاقه‌مند به معارف قرآن و اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image