ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پذیرش دانشجوی مدیریت خانواده در جهاد دانشگاهی کرمان ‌(17 آذر 92)

پذیرش دانشجوی مدیریت خانواده در جهاد دانشگاهی کرمان ‌(17 آذر 92)

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمان تا 17 آذر ماه‌ جاری در رشته کارشناسی مدیریت خانواده دانشجو می‌پذیرد.


رضا کامیاب‌مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به استقبال متقاضیان از پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای ‌علمی کاربردی غیرحضوری مدیریت خانواده نیم سال اول 93- 92، ثبت‌نام دوره مذکور تا 17 آذر ماه سال جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه کمیته تخصصی شورای گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز این دوره را برای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان و هلال‌احمر صادر کرده است، ابراز داشت: دوره فوق به صورت پودمانی بوده و در قالب هفت پودمان تخصصی و یک پودمان عمومی است.

کامیاب‌مقدس افزود: تعداد واحدهای درسی رشته مدیریت خانواده بین 68ـ70 واحد درسی است که هر دانشجو می‌تواند در هر ترم یک پودمان تخصصی را به همراه یک یا چند درس عمومی انتخاب کند.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان می‌توانند دوره مذکور را در سال‌های تحصیلی مجاز به صورت پیوسته یا منقطع بگذرانند، عنوان کرد: محتوای هر درس به صورت بسته‌های آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و امتحانات به صورت همزمان در سراسر کشور توسط مرکزی که دانشجو در آن ثبت‌نام کرده انجام می‌شود.

‌رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به مسئولیت نظارت بر برگزاری دوره مدیریت خانواده تصریح کرد: مسئولیت اجرای دوره فوق به عهده موسسات آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و هلال‌احمر در تمام استان‌های کشور و در استان خراسان رضوی علاوه بر موسسات فوق دانشگاه امام رضا (ع) نیز است.

‌کامیاب‌مقدس در مورد نحوه صدور مدرک تحصیلی این دانشجویان نیز گفت: گواهینامه هر پودمان توسط موسسات آموزش عالی مربوطه صادر و به تایید مرکز آموزش عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع می‌رسد و گواهینامه موقت پایان دوره همانند سایر دوره‌های دیگر علمی کاربردی پس از اتمام دوره توسط مرکز مربوطه صادر و به تائید معاون نظارت سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌رسد.

وی نیز با اشاره به اینکه دانشجویان پسر نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: دانشجویان پسر در ‌زمان ثبت‌نام نباید ممنوعیت نظام وظیفه داشته باشند و این بدین معناست که برای آنها معافیت تحصیلی صادر نمی‌شود.

کامیاب‌مقدس درباره ارزش این مدرک ابراز داشت: این دوره با هیچکدام از دوره‌های علمی کاربردی از نظر ارزش تحصیلی تفاوتی ندارد و مدرک مذکور مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و‌ ارزش تحصیلی در مقطع بالاتر و استخدامی را دارد.

آمار بازدید: 469 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image