ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رييس دانشگاه آزاد تاكيد كرد: ضرورت بازنگری حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه (7 شهریور 91)

رييس دانشگاه آزاد تاكيد كرد: ضرورت بازنگری حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه (7 شهریور 91)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به معاون اداري مالي دانشگاه آزاد تاکید کرد:ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارمندان شریف این دانشگاه بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد.


به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به محمد خجسته معاون اداری و مالی این دانشگاه، وی را به بازنگری اصولی و علمی در حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان برابر دانشگاه های دولتی ملزم کرد.

در نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معاون اداری مالی این دانشگاه آمده است: عدالت یعنی برقراری موازنه بین امور به طوری که هر چیزی سهم مورد حق استحقاق خویش را داشته باشد، عدالت نفی هرگونه تبعیض است.

وي ادامه داد: ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای محترم هیات علمی و کارمندان شریف بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد تا عدالت برقرار و حتی تضییع نشود.

دانشجو در این نامه تاکید کرده است: لازمست در یک مطالعه تطبیقی نحوه و میزان حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کارمندان این دانشگاه با همردیفانشان در دانشگاه‌های دولتی مقایسه و سپس راهکاری عملی، صحیح و منطقی ارائه فرمائید. این موضوع بسیار مهم و برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای کیفیت موثر است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، حقوق کارمندان دانشگاه آزاد، بازنگری حقوق اساتید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1080 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image