ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه تشریح جزئیات انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و عدم انتقال اعضای قراردادی، نیمه‌وقت و بورسیه (17 خرداد 92)

تشریح جزئیات انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و عدم انتقال اعضای قراردادی، نیمه‌وقت و بورسیه (17 خرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد ضمن تشریح جزئیات مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی این دانشگاه، از ممنوعیت مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی قراردادی، نیمه‌وقت و بورسیه­های در حال تحصیل خبر داد.


حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی از شانزدهم خردادماه تا شانزدهم تیرماه برای نیمسال اول هر سال از طریق واحدهای مبدأ قابل دریافت است، افزود: درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی از پانزدهم آذرماه تا پانزدهم دی ماه برای نیمسال دوم هر سال از طریق واحدهای مبدأ قابل دریافت است.

به گفته وی، درخواست مأموریت یا انتقال اعضای هیئت علمی باید توسط متقاضی تنظیم و به معاون آموزشی واحد مبدأ ارایه و در همان واحد مبدأ ثبت شود و شماره ثبت برای پیگیری به متقاضی ارایه شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: معاون آموزشی واحد مبدأ نیز موظف است به ترتیب نسبت به اخذ نظر مراجع مربوطه یعنی واحد مبدأ، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مبدأ، نظر واحد مقصد، رئیس هیئت اجرایی جذب استان مقصد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد و رئیس عالی دانشگاه حسب مورد اقدام کرده و نتیجه را به متقاضی اعلام کند.

به گفته وی،‌ مأموریت عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر (به استثنای استان­های تهران و البرز) با موافقت رؤسای واحدهای مبدا و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان (برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مبدأ و مقصد) و سپس با موافقت معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (سازمان مرکزی) و برای استان­های تهران و البرز با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد بلامانع است.

بلندی درباره مأموریت یا انتقال اعضای هیئت علمی واحدهای برون مرزی، گفت: ‌درخواست مأموریت عضو هیئت علمی واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد به واحدهای داخل کشور و بالعکس پس از بررسی اولیه در معاونت بین­الملل و با موافقت رؤسای واحدهای مبدأ و مقصد و سپس با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه و با رعایت مقررات مربوطه امکان­پذیر است.

وی با بیان اینکه برای انتقال عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر، فرد باید حداقل دو سال متوالی به واحد مقصد مأمور شود، خاطرنشان کرد: پس از دوسال مأموریت در صورت نیاز و رضایت واحد مقصد از عملکرد علمی و عمومی، عضو هیئت علمی می‌تواند درخواست انتقال خود را به واحد مبدأ ارائه دهد.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه آزاد، ‌انتقال عضو هیئت علمی از یک واحد به واحد دیگر پس از دو سال مأموریت متوالی و رضایتمندی از عملکرد علمی و عمومی، با موافقت رؤسای واحدهای مبدأ و مقصد و تائید رئیس هیئت اجرایی جذب استان برای استان­های متفاوت با تائید رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­های مربوطه و سپس با تائید معاون آموزشی دانشگاه و موافقت رئیس عالی دانشگاه آزاد بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: واحدها و رؤسای هیئت­های اجرایی جذب استان­ها فقط در صورتیکه رشته مربوطه در واحد مقصد دایر باشد و پست سازمانی خالی در واحد مقصد وجود داشته باشد و از عملکرد علمی و عمومی متقاضی در واحد مبدأ رضایت کامل داشته باشند و مأموریت فرد در واحد مبدأ مشکلی برای گروه، دانشکده،‌ واحد و دانشجویان ایجاد نکند، می­توانند با درخواست مأموریت و انتقال متقاضی موافقت کنند.

بلندی تأکید کرد که رسیدگی و تصمیم گیری در رابطه با درخواست مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی که دارای شرایط و ضوابط خانواده شاهد و ایثارگران و بیماری­های خاص هستند در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه شروع مأموریت و انتقال در وسط ترم تحصیلی ممنوع است، تصریح کرد: مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی قراردادی، نیمه وقت و بورسیه­های در حال تحصیل امکان­پذیر نیست.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد افزود: اعضای هیئت علمی که در حال انجام تعهد بورس هستند، در صورت انتقال باید تعهدات خود را در واحد مقصد انجام دهند و واحد مقصد باید هزینه­های بورس تحصیلی را به نسبت زمان باقی مانده از تعهد به واحد مبدأ پرداخت کند.

کلمات کلیدی: انتقال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، انتقال اعضای هیئت علمی، دانشگاه آزاد، هیات علمی دانشگاه آزاد، اخبار جدید دانشگاه آزاد، انتقال اعضای قراردادی دانشگاه آزاد، انتقال بورسیه دانشگاه آزاد، اعضای نیمه وقت دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image