ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آخرین اخبار ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

آخرین اخبار ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

درخواست جابجایی داوطلبان ارشد و دکتری همچنان پذیرفته می‌شود


دکتر علوی فاضل گفت: داوطلبان پذیرفته شده مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در صورت تمایل می توانند درخواست جابجایی خود را در سایت www.azmoon.net ثبت کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده و این امکان را می دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده اند بتوانند جابجا شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.

وی تأکید کرد: هر داوطلب می بایست یک رشته/ محل را انتخاب و در سایت ثبت کند. متقاضیان در نظرداشته باشند که این جابجایی شامل واحدهای استان تهران و البرز نمی شود.

علوی فاضل در پایان در مورد زمان اعلام نتیجه درخواست ها گفت: درخواست ها در معاونت سنجش و پذیرش بررسی و در اسرع وقت از طریق سامانه www.azmoon.net اعلام خواهد شد.









نتایج تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری این دانشگاه خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرفته شدگان می توانند از روز سه شنبه مورخ 93/07/29 به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند .

وی درخصوص زمان آغاز به تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: زمان آغاز به تحصیل به شرایط واحدها بستگی دارد و داوطلبان در دو نیمسال اول یا دوم (مهر یا بهمن) ثبت نام و ادامه تحصیل خواهند داد .







ثبت نام برای دکتری تخصصی پژوهش محور دانشگاه آزاد

دکتر علوی فاضل با اعلام این خبرگفت: ثبت نام برای دوره های دکتری تخصصی پژوهش محور (phd by research) همچنان ادامه دارد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه در مورد شرایط ثبت نام گفت: داوطلبان در رشته‌های علوم انسانی می بایست حداقل معدل 18 و برای رشته های غیرعلوم انسانی معدل 17 را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند.

همچنین دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی یا داروسازی که دارای معدل حداقل 17 باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها هستند.

علوی فاضل در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای کسانی که از دانشگاههای برتر فارغ التحصیل شده اند، تسهیلاتی وجود دارد، گفت: اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود در فهرست scopus فارغ التحصیل شده باشند و یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاههای جامع (برتر) دانشگاه آزاد اسلامی باشند، معدل آنها با ضریب 1/1 برای رشته های با حدنصاب معدل 17 و 1.50 برای رشته های با حد نصاب معدل 18 درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه در مورد نحوه پذیرش ثبت نام شدگان گفت: داوطلبان می بایست اطلاعات پروژه تحقیقاتی و استاد راهنمای مربوطه را در قالب فرم ارائه شده در سامانه، ثبت کنند.

علوی فاضل در مورد شرایط استاد راهنما، برای پذیرش تز خاطرنشان کرد: استاد راهنمای اصلی باید عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد بوده و سابقه داشتن دانشجوی دکتری را داشته باشد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد طرح گفت: طرح باید برون دانشگاهی مصوب مورد حمایت دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی باشد.

علوی فاضل اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت نام جهت ارزیابی طرح و مصاحبه علمی به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه معرفی می شوند.

علوی فاضل در مورد زمان ثبت نام برای این دوره با توجه به اینکه تصویب طرح های پژوهشی زمان بر است،گفت: سایت دانشگاه کماکان باز است و داوطلبان می توانند در هر زمانی که موفق به انتخاب استاد راهنما و طرح مصوب شدند، در سایت ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: زمان آغاز به تحصیل این دسته از داوطلبان در دو نیمسال مهر و بهمن خواهد بود که بنا به زمان ثبت نام و پذیرش اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 8935 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

سلام نتیجه متقاضیان جابجایی ثبت شده در ابان 94 مقطع دکتری چه زمانی اعلام می شود/با سپاس

ماریا دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

جواب افرادی که در مرحله دوم ثبت درخواست جابه جایی داشته اند کی اعلام میشود؟

زهره علوی آدينه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

باسلام ایاامکان جابجایی هنوز وجودداره؟

علیزاده شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

سلام نتایج جابجایی پذیرفته شدگان بعد از 8مهر ثبت شدند چه تاریخی اعلام می شود

حیدری آدينه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

سلام من تکمیل ظرفیت دزفول قبول شدم ثبت نام هم کردم تپجابجایی همین رشته روکرمانشاه زدم چون دزفول برام سخته توروخداقبول میشم

منیر آدينه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

نتیجه ثبت نام جابجایی ارشد 3/8/94 کی اعلام می شود

زینب آدينه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

سلام من از تکمیل ظرفیت قبول شدم چطوری میتونم انتقالی بگیرم شهره خودم ؟ ایا برای تکمیل ظرفیت هم انتقالی وجود داره؟

مریم حسین ابادی دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

چه جور برای جابه جایی باید اقدام کرد تا فردا بیشتر وقت نداریم

کاوه سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

خیلی ممنون از سایت کامل و بی عیب شما. دست گلتون درد نکنه