ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع دانشگاه علامه در 2 منطقه در انتظار تحقق وعده شهرداری (10 آذر 92)

تجمیع دانشگاه علامه در 2 منطقه در انتظار تحقق وعده شهرداری (10 آذر 92)

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تجمیع کل دانشگاه علامه در پردیس فعلی به علت کمبود زمین مقدور نیست در صورتی که شهرداری منطقه 22 زمین هایی را که وعده داده به دانشگاه اختصاص دهد تجمیع در دو پردیس دانشگاهی انجام می شود.


دکتر حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی گفت: شهرداری منطقه 22 به علت زمین هایی که از دانشگاه علامه جدا کرده است بدهکار دانشگاه است برای همین قرار شده به ازای بدهی که دارد زمین های دیگری به دانشگاه ارایه دهد.

وی با بیان اینکه مقررشده زمینی در کنار استادیوم آزادی و رو‌به‌روی دهکده المپیک به دانشگاه اختصاص داده شود تصریح کرد: در حال حاضر معاونت عمرانی دانشگاه مشغول رایزنی با شهرداری منطقه 22 است تا بتوانیم در صورت مثبت بودن مذاکرات، طرح و توسعه دانشگاه را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: در صورتی که شهرداری زمینی را که وعده آن را به دانشگاه داده است ارایه کند، برای تجمیع شدن بخش زیادی از دانشگاه کافی است.

وی با بیان اینکه امکان تجمیع دانشگاه درپردیس فعلی در دهکده المپیک به علت کمبود زمین مقدر نیست افزود: درصورت تحویل زمین توسط شهرداری، دانشگاه علامه در دو پردیس دانشگاهی تجمیع خواهد شد یک پردیس، پردیس فعلی دانشگاه و دیگری زمین کنار استادیوم آزادی است که شهرداری وعده اختصاص آن به دانشگاه را داده است.

سلیمی خاطر نشان کرد: در صورتی که زمین مذکور توسط شهرداری ارایه شود همین دو پردیس برای طرح توسعه آینده دانشگاه علامه طباطبایی کافی خواهد بود.

کلمات کلیدی: تجمیع دانشگاه علامه، اخبار جدید تجمیع دانشگاه علامه، دانشگاه علامه

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image