ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ایجاد فضای بیشتر برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان (6 آذر 92)

ایجاد فضای بیشتر برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان (6 آذر 92)

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید فضایی در دانشگاهها فراهم شود تا دانشجویان ضمن آموزش و پژوهش بتوانند فعالیت فرهنگی داشته و نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.به گزارش خبرگزاری مهر، دكترسید ضیاء هاشمی با بیان اینکه مقوله فرهنگ جزو ذاتی وزارت علوم و دانشگاه ها است، گفت: آموزش بدون پژوهش توفیق کامل ندارد و هر دوی آنها بدون رشد و پویش فرهنگی به اهداف عالیه دست نمی یابند.


وی نشاط و پویایی اجتماعی فرهنگی دانشگاهها از طریق مشارکت حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان در یک فضای آرام و منطقی در کنار تولید دانش و فناوری را از راهکارهایی دانست که موجب توفیق دانشگاههای کشور در ارائه یک الگوی موفق به جهان می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به جایگاه دانشگاه در بیانات امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و اسناد قانونی بالادستی اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم فرصت پویایی و تعالی دانشگاهها بیش از گذشته فراهم است و امیدوارم در چارچوب سیاستهای کلان وزارت علوم مشارکت حداکثری و عالمانه دانشگاهیان را جلب کنیم تا شاهد یک فضای آزاد اندیشی و نقد و نظر پویا در دانشگاهها درحین آرامش باشیم.

دكترهاشمی اظهار داشت: باید فضایی در دانشگاهها فراهم شود تا دانشجویان ضمن آموزش و پژوهش بتوانند فعالیت فرهنگی داشته و نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.

کلمات کلیدی: فعالیت فرهنگی، فعالیت اجتماعی، فعالیت دانشجویان

آمار بازدید: 224 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image