ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور برگزاری نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو/ تعیین تکلیف کنکور آزاد و سراسری (6 آذر 92)

برگزاری نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو/ تعیین تکلیف کنکور آزاد و سراسری (6 آذر 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو خبر داد و گفت: این جلسه امروز تشکیل می شود و دستور جلسه اصلی آن آیین نامه اجرایی شورا است. دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای سنجش و پذیرش دانشجو امروز تشکیل جلسه می دهد و آیین نامه اجرایی شورا و نحوه اعمال سوابق تحصیلی 25 درصد یکی از دستورهای جلسه است.


وی افزود: همچینین تصمیم گیری درباره برگزاری کنکور سراسری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد نیز از دیگر مواردی است که احتمالا درباره آن تصمیم گرفته می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: از دیگر دستورهایی که برای این جلسه در نظر گرفته شده است می توان به نحوه تعیین ملاک های رشته های با سوابق تحصیلی اشاره کرد.

وی تاکید کرد: طبق قانون به منظور برنامه‌ریزی، تصویب مقررات، هماهنگی و نظارت بر نحوه سنجش علمی و پذیرش دانشجو برای کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل می‌شود که ریاست این شورا برعهده وزیر علوم و دبیری آن برعهده رئیس سازمان سنجش آموزش کشور است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو به عنوان مرجع قانونی و تصمیم گیر درباره کنکورهای سراسری در کشور است و با توجه به عضویت ریاست دانشگاه آزاد، وزیر علوم و سایر مراجع ذیربط تصمیم گیری در این باره در این شورا صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تعیین تکلیف کنکور آزاد و سراسری، کنکور آزاد 93، اخبار جدید کنکور آزاد 93، کنکور 93

آمار بازدید: 594 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image