ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی دبیران جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه جامع معرفی شدند (6 آذر 92)

دبیران جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه جامع معرفی شدند (6 آذر 92)

دبیران جشنواره سراسری صدای ملکوت، تندیس فداکاری، عفاف و حجاب و سوگواره فتح خون در دانشگاه جامع علمی کاربردی انتخاب شدند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دبیران جشنواره سراسری صدای ملکوت، تندیس فداکاری، عفاف و حجاب و سوگواره فتح خون در دانشگاه جامع علمی کاربردی انتخاب شدند.

بنابراین گزارش؛ حسن رضایی رئیس واحد استانی سیستان و بلوچستان به‌عنوان دبیر جشنواره سراسری صدای ملکوت، محمد امین‌فرد رئیس واحد استان آذربایجان شرقی به عنوان دبیر جشنواره سراسری تندیس فداکاری، سعید نظری رئیس واحد استانی همدان به عنوان دبیر جشنواره سراسری عفاف و حجاب و عباس ظریفی رئیس واحد استان کهکیلویه و بویراحمد دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دبیر سوگواره سراسری فتح خون تعیین شدند.

در احکام صادره از طرف مهدی فیض معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، آمده است:«با استعانت از درگاه ایزد منان و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر جشنواره و سوگواره» تعیین می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال، با هماهنگی نهاد محترم نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با بهره گیری از نیروهای خدوم، توانمند و متعهد در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

فیض از تمام واحدهای استانی دانشگاه درخواست کرد تا نهایت همکاری را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر این جشنواره و سوگواره انجام دهند.

کلمات کلیدی: دبیران، جشنواره‌های فرهنگی، دانشگاه جامع

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image