ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعتراض دانشجویان یک موسسه آموزش عالی نسبت به عدم برگزاری کلاسها (28 آبان 92)

اعتراض دانشجویان یک موسسه آموزش عالی نسبت به عدم برگزاری کلاسها (28 آبان 92)

دانشجویان مقطع کاردانی موسسه آموزش عالی ادبیان گرمسار نسبت به عدم برگزاری کلاس درس با گذشت سه ماه از سال تحصیلی اعتراض خود را اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام دانشجویان مکانیک مقطع کاردانی موسسه آموزش عالی ادیبان گرمسار این موسسه آموزش عالی طی سه ماه گذشته فقط سه بار کلاس درس برگزار کرده و سایر مواقع اساتید در کلاس حاضر نبودند.

این دانشجویان معترض اند چرا که مسافت طولانی را با متحمل شدن هزینه های بالای رفت و برگشت به دانشگاه متحمل می شوند ولی کلاسی برگزار نمی شود و فرصت چندانی نیز تا برگزاری امتحانات پایان ترم باقی نمانده است.

دانشجویان همچنین به نحوه سرویس دهی اتوبوس‌های مسیر دانشگاه نیز اعتراض دارند چرا که در اوایل سال اتوبوس‌ها تا دم درب دانشگاه را طی می کردند ولی اخیرا تا کنار جاده بیشتر حرکت نمی کنند و دانشجویان مجبورند مسافتی را برای رسیدن به دانشگاه پیاده طی کنند.

دکتر علی رضا محمودنیا - سرپرست موسسه آموزش عالی ادیبان گرمسار در گفتگو با خبرنگار مهر عدم برگزاری کلاس های درس را تکذیب کرد و گفت: از هفته اول مهر کلاس‌های درسی تشکیل شده است و اساتید در کلاس ها حاضر شده اند چرا که حضور و غیاب آنان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است برای کلاس خاصی از استادی دعوت کرده باشیم ولی نیامده باشد اما 99 درصد کلاس‌ها به صورت منظم از هفته اول شروع سال تحصیلی تشکیل شده است.

سرپرست موسسه آموزش عالی ادیبان گرمسار افزود: آمار برگزاری کلاس‌ها و حضور غیاب اساتید به ترتیب مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد چون حساسیت زیادی در خصوص تشکیل کلاس ها و حضور اساتید داریم.

محمودنیا درخصوص ضعف سیستم اتوبوسرانی نیز گفت: در گذشته اتوبوس‌ها تا دم درب را طی می کردند اما به دلیل خرابی جاده برخی از اتوبوس ها دانشجویان را نزدیکی های دانشگاه پیاده می کنند و دانشجویان مجبورند مسیرکوتاهی را پیاده طی کنند.

وی ادامه داد: بحث اتوبوس‌ها گرچه در حیطه اختیارات موسسه نیست ولی دو بار با فرماندار گرمسار جلسه برگزار کرده ایم و دو نامه نیز دراین رابطه نوشته‌ایم و با مسئول اطلاعات شهر نیز صحبت کرده ایم در جلسه ترمینال گرمسار حاضر شده ایم اما این مساله درحیطه اختیارت دانشگاه نیست، دانشگاه که نمی تواند خیابان را آسفالت کند تا اتوبوس ها حاضر شوند.

کلمات کلیدی: اعتراض دانشجویان، موسسه آموزش عالی، عدم برگزاری کلاسها

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image