ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل دانشگاه شهید باهنر کرمان در پرداخت حقوق پرسنلی (18 آبان 92)

مشکل دانشگاه شهید باهنر کرمان در پرداخت حقوق پرسنلی (18 آبان 92)

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه به دلیل عدم تحقق بودجه مصوب درسال جاری نتوانست افزایش حقوق پرسنلی دانشگاه را که دولت امسال مصوب کرده بود پرداخت کند و در زمینه پرداخت حقوق پرسنلی با مشکل جدی مواجه است.


دکتر نصرالله گرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بودجه‌ای دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: سال گذشته به دلیل مشکلات مالی که وجود داشت 30 درصد از بودجه دانشگاه محقق نشد و با کسری بودجه وارد سال تحصیلی جدید شدیم.

وی ادامه داد: در6 ماه اول سال جاری نیز فقط 40 درصد از بودجه جاری محقق شده است درصورتی که باید 50 درصد از بودجه محقق می شد و این مساله باعث شده که ما نتوانیم افزایش حقوق پرسنلی دانشگاه را که دولت امسال مصوب کرده بود پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه در پرداخت اضافه حقوق پرسنلی با مشکل جدی مواجه هستیم، افزود: در بخش بودجه تملک دارایی و تجهیزات تمام دانشگاه‌ها مشکل دارند برای همین هم با وجود اینکه برخی از ساختمان‌های دانشگاه نیمه تمام مانده و آزمایشگاه دانشگاه تجهیز نشده، چون دولت پول ندارد اصراری نداریم اما حقوق، مزایا و هزینه دانشجویی شوخی بردار نیست.

وی ادامه داد: سه ساختمان دانشگاه حدود سه سالی است که به خاطر کمبود اعتبار تکمیل نشده و برخی از آزمایشگاه‌های دانشگاه با وجود ایجاد رشته های جدید که نیازمند تجهیزات جدید است هنوز به روز نشده است و ساختمان های قدیمی دانشگاه نیازمند تعمیر و تجهیز هستند که به دلیل عدم ابلاغ بودجه تعمیر و تجهیز نتوانسته ایم تعمیر کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهید باهنر کرمان، پرداخت حقوق پرسنلی، اخبار جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان، مشکلات دانشگاه شهید باهنر کرمان، بودجه دانشگاه شهید باهنر کرمان

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image