ارتباط مستقیم با 30789 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه محل کشمکش و زد و خوردهای روزمره سیاسی نیست

دانشگاه محل کشمکش و زد و خوردهای روزمره سیاسی نیست

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از تبدیل شدن دانشگاه به محل کشمکش‌ها و جنجال‌های سیاسی و جناحی تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی به هیچ عنوان محل کشمکش و زد و خوردهای روزمره سیاسی نیست.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سلیمی در هفتاد وششمین نشست فرهنگی بسیج اساتید بسیجی دانشگاه های تهران بزرگ با تبریک ایام ماه مبارک رجب و مبعث پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهارداشت: فتح خرمشهر، نماد و نقطه عطفی است از رشادت‌های جوانان، رزمندگان و معتقدان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که توانستند با بضاعت اندک و دستان خالی گامی مستحکم در مسیر آزادی کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارند.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج اساتید در دوره‌ی مدیریتی جدید در دانشگاه فعالیت‌های این نهاد را بسیار سازنده و در جهت اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه برشمرد و افزود: خوشبختانه درطی این مدت برنامه ریزی منظم و دقیق برای انجام فعالیت‌های عمیق و با رعایت ارزش‌های انقلابی در درون مجموعه بسیج اساتید شکل گرفته و به اجرا در آمده است که امیدواریم این موفقیت الگویی برای حوزه های دیگر کار در دانشگاه قرار گیرد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح سیاست‌های مدیریتی و استراتژی کلان دانشگاه در حوزه‌های مختلف، اشاره و عنوان کرد: در دوران جدید فعالیت در دانشگاه، رشد علمی و خودباوری به عنوان هدف اصلی مد نظر قرار دارد و برای رسیدن به این مطلوب از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از تبدیل شدن دانشگاه به محل کشمکش‌ها و جنجال‌های سیاسی و جناحی تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی به هیچ عنوان محل کشمکش و زد و خوردهای روزمره سیاسی نیست. دانشگاه مکانی برای بحث‌ها نقد و ایجاب به شیوه‌ی عالمانه است. وی افزود: اساتید، دانشجویان و فعالین فرهنگی دانشگاه اگر می‌خواهند وارد حوزه سیاسی شوند باید به سبک علمی و به گونه‌ای که دانشمندان علوم اجتماعی به این مباحث ورود پیدا می‌کنند عمل نمایند نه به شیوه‌ها‌ی جنجال آفرین.

سلیمی در پایان سخنانش با انتقاد از معطل و مطول ماندن مطالبات رهبری در زمینه فراگیر شدن کرسی‌های آزاداندیشی، نقد و نظریه علمی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برای رسیدن به این مطالبه به حق نیازمند آرامش، همدلی، صفا و صمیمیت در محیط دانشگاه هستیم. وی تأکید داشت: به هر قیمتی حتی با تحمل فشار شدید اجازه نخواهیم داد که دانشگاه علامه طباطبائی محل کشمکش و جناح کشی سیاسی گردد. چرا که برای رسیدن به این اهداف نیازمند یک محیط دینی، فرهنگی، بالنده و آرام هستیم. وی در پایان تصریح کرد: همه تلاش خود را برای حفظ آرامش و رشد شتابان با همکاری اساتید بسیجی دانشگاه به کار خواهم بست.

انتهای پیام

آمار بازدید: 133 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image