ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه اندازی چهار گرایش میان رشته ای جدید در علوم و تحقیقات (13 آبان 92)

راه اندازی چهار گرایش میان رشته ای جدید در علوم و تحقیقات (13 آبان 92)

برای نخستین بار در کشور، چهار گرایش میان رشته ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار در کشور ، چهار گرایش رشته سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) شامل " مطالعات شهری و روستایی" ، مطالعات مخاطرات محیطی" ، "مطالعات منابع آب و خاک" و " هواشناسی ماهواره ای" در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

جعفر نوری - رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه این 4 گرایش بین رشته ای هستند، گفت: با توجه به اهمیت رشته سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) و رفع نیازهای فعلی و آتی کشور ، این چهار گرایش بین رشته ای که از سوی شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسیده است در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سرفصل های این چهار گرایش توسط شورای عالی گسترش وزارت علوم تبیین شده است، افزود: دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات از نیمسال اول تحصیلی93 - 92 اقدام به پذیرش دانشجو در این چهارگرایش بین رشته ای کرد.

کلمات کلیدی: گرایش میان رشته ای جدید، علوم و تحقیقات، دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات، مطالعات شهری و روستایی، مطالعات مخاطرات محیطی، مطالعات منابع آب و خاک، هواشناسی ماهواره ای

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image