ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ۴ گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد (13 آبان 92)

۴ گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد (13 آبان 92)

چهار گرایش میان‌رشته‌ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برای نخستین بار در کشور، چهار گرایش رشته سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) شامل مطالعات شهری و روستایی، مطالعات مخاطرات محیطی، مطالعات منابع آب و خاک و هواشناسی ماهواره‌ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

جعفر نوری، رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه این 4 گرایش بین رشته‌ای هستند، گفت: با توجه به اهمیت رشته سنجش از دور و سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) و رفع نیازهای فعلی و آتی کشور، این چهار گرایش بین رشته‌ای که از سوی شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسیده است در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سرفصل‌های این چهار گرایش توسط شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبیین شده است، افزود: دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات از نیمسال اول تحصیلی93 - 92 اقدام به پذیرش دانشجو در این چهار گرایش بین رشته‌ای کرده است.

نوری تاکید کرد: در حال حاضر در کشور چهار گرایش رشته سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS/RS) و رشته‌های دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی، حقوق محیط زیست و مدیریت محیط زیست تنها در واحد علوم و تحقیقات اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند.

کلمات کلیدی: گرایش میان‌رشته‌ای، مقاطع تحصیلات تکمیلی، واحد علوم و تحقیقات، مطالعات شهری و روستایی، مطالعات مخاطرات محیطی، مطالعات منابع آب و خاک، هواشناسی ماهواره‌ای

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image