ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات از ایجاد چهار رشته - گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده‌های فنی و مهندسی و برق و کامپیوتر این واحد خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه اندازی چهار رشته - گرایش جدید در دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، امیرمسعود رحمانی رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات گفت: در عصر جدید با توجه به سرعت پیشرفت در علم و فناوری که موجب پیدایش تخصص‌های جدید شده است، آموزش نیروهای متخصص در زمینه‌های تخصصی جدید و مورد نیاز کشور ضرورت دارد.

وی افزود: مقطع کارشناسی ارشد گرایش‌های مهندسی برق قدرت - سیستم‌های قدرت و مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیکی در دانشکده برق و کامپیوتر واحد علوم و تحقیقات از امسال راه اندازی شده و دانشجو می‌پذیرد.

رحمانی تصریح کرد: رشته‌های جدید مهندسی صنایع - گرایش صنایع و مهندسی نساجی - گرایش ساختار های نانولیفی در دانشکده فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید در این دانشکده راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد رشته‌ها و گرایش‌های جدید نخستین اقدام تأمین عضو هیأت علمی آن است، افزود: در راستای ایجاد این رشته‌ها و به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی، در صدد جذب عضو هیأت علمی نخبه و متخصص مورد نیاز این رشته - گرایش‌ها هستیم.

رحمانی با بیان اینکه دانشجویان برای تحصیل دانشگاه‌هایی را انتخاب می‌کنند که دارای جذابیت بخصوص از بعد علمی، امکانات و تجهیزات باشد، افزود: تجهیز کردن آزمایشگاه‌ها، جذب اعضای هیأت علمی نخبه و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد رشته‌ها و گرایش‌های بین رشته‌ای در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله برنامه‌های دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات است.

وی با ذکر اینکه کمی و کیفی سازی در دانشگاه آزاد اسلامی باید همزمان با هم صورت گیرد، ادامه داد: دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات علاوه بر رشد کمی از رشد کیفی مطلوبی نیز برخوردار است.

وی افزود: در راستای انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، کانون‌های دانشجویی سبک زندگی، کانون گردشگری، کانون قرآن و عترت و هیات‌های مذهبی دانشجویی، کارکنان و استادان نیز در دانشکده فنی و مهندسی فعال شده است.

آمار بازدید: 399 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image