ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کتاب اعضای هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات در انتشارات لامبرت کشور آلمان به چاپ رسید (13 آبان 92)

کتاب اعضای هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات در انتشارات لامبرت کشور آلمان به چاپ رسید (13 آبان 92)

کتاب طراحی نانوحسگر زیستی برای تشخیص اگزوتوکسین باکتری استافیلوکوکوس ارئوس از سوی اعضای هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات توسط انتشارات لامبرت کشور آلمان به چاپ رسید.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، کتاب طراحی نانوحسگر زیستی برای تشخیص اگزوتوکسین باکتری استافیلوکوکوس ارئوس، تالیف حامد اهری عضو هیئت علمی دانشکده علوم ومهندسی صنایع غذائی واحد علوم و تحقیقات و ودود رضویلر پژوهشگر و مدیر گروه تخصصی بهداشت دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی این واحد دانشگاهی و بهروز اکبری دانشیار و عضو هیئت علمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت رسیده است که با همکاری عباسعلی مطلبی رئیس موسسه شیلات ایران و امیرعلی انوار ریاست پلی کلینیک تخصصی واحد علوم و تحقیقات به چاپ رسیده است.

این کتاب شامل 6 فصل بوده که در فصل اول آن به شرح مسمومیت‌ها و آمارهای اعلام شده از CDC در فصل دوم به کلیات سنسورها به خصوص سنسورهای پتانسیومتریک و نحوه طراحی و تنظیم آن در فصل سوم به چگونگی شبیه سازی سنسور به دو روش و در فصل چهارم نتایج حساسیت و حداقل میزان تشخیص سم و همینطور بررسی‌های انجام یافته با میکروسکوپ الکترونی پرداخته شده است. در دو فصل آخر این کتاب نیز به ترتیب منابع مورد استفاده و نیز جداول و تصاویر پیوستی ذکر شده است.

شایان ذکر است که این اثر توسط 8 پایگاه اطلاعات علمی همچون موربوکز و گوگل اسکولار و آمازون و چند پایگاه دیگر نمایه شده و قابل دسترسی است، این کتاب در 116 صفحه به زبان انگلیسی نگاشته شده و در حال ترجمه به دوزبان ایتالیائی و فرانسوی بوده و به قیمت 49 یورو قابل خریداری است.

کلمات کلیدی: کتاب، اعضای هیئت علمی، واحد علوم و تحقیقات، انتشارات لامبرت کشور آلمان، طراحی نانوحسگر زیستی برای تشخیص اگزوتوکسین باکتری استافیلوکوکوس ارئوس

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image