ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ارايه رشته‌هاي مهندسی ورزش و راکتور تنها در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (5 مهر 91)

ارايه رشته‌هاي مهندسی ورزش و راکتور تنها در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (5 مهر 91)

ريیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات گفت: درحال حاضر چهار هزار و 500 دانشجو در دانشکده فنی مهندسی این واحد در چهار رشته مهندسی پلیمر، مهندسی ورزش، پرتو پزشکی و راکتور در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که از این میان، رشته‌های مهندسی ورزش و راکتور در کشور تنها در واحد علوم وتحقیقات دانشجو می‌پذیرد.



به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر ناصر منصور شريف‌لو در نشست آشنایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات، گفت: اساس تفاوت ملل در جایگاه علمی است و این خود موید اهمیت دانشگاه در جوامع است.


وي با محکوم کردن فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: با تربیت دانشمندان اسلامی و حضور آنان در عرصه‌ی بین‌المللی، می‌توان مبلغ دین مبین اسلام، مذهب تشیع و مدافع آرمان‌های مقدسمان باشیم.

کلمات کلیدی: رشته تحصیلی مهندسی ورزش، رشته تحصیلی راکتور، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات

آمار بازدید: 1193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image