ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی سامانه آموزش‌هاي الكترونيكي جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان (31 مرداد 91)

راه اندازی سامانه آموزش‌هاي الكترونيكي جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان (31 مرداد 91)

معاونت آموزشي جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان در راستاي توسعه فعاليت‌هاي آموزشي و به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در امر آموزش، سامانه آموزش‌هاي الكترونيكي خود را راه‌اندازي كرد.


به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، مهندس تيموري معاون آموزشي اين واحد با اعلام این خبر افزود: در راستاي سياست‌هاي كلي معاونت آموزشي جهاددانشگاهي و براساس برنامه پنجم توسعه بخش آموزش جهاددانشگاهي در سال جاري، ارائه آموزش‌هاي مورد نياز صنايع و دستگاه‌هاي اداري استان با بهره‌گيري هر چه بيشتر از فناوري اطلاعات و ارتباطات، در رأس فعاليت‌هاي اين واحد قرار گرفت.در اولين گام سامانه آموزش‌هاي الكترونيكي اين معاونت راه‌اندازي، و در حال حاضر به نشاني http://128.140.32.214/esfahan در دسترس مي‌باشد.

تيموري افزود: اين معاونت توسعه و تجهيز سخت‌افزاري و نرم‌افزاري سامانه آموزش‌هاي مجازي را در دست پيگيري و اقدام داشته و آمادگي خود را جهت همكاري با كليه صنايع و دستگاه‌هاي اداري استان به منظور برگزاري آموزش‌هاي مورد درخواست به صورت الكترونيكي اعلام مي‌دارد.

در اين راستا محتواي الكترونيكي دوره آموزشي طرح سلمان ويژه مديران دستگاه‌هاي اداري استان توليد و براساس توافق و هماهنگي انجام‌شده با دفتر آموزش‌ و پژوهش استانداري اصفهان اين دوره به مدت 40 ساعت به صورت الكترونيكي برگزار مي‌گردد. لازم به ذكر است آموزش‌هاي الكترونيك به صورت همزمان و غيرهمزمان بوده و در سامانه‌ي آموزش‌هاي الكترونيك اين معاونت هر دو روش امكانپذير بوده و استانداردهاي آموزش الكترونيك (SCORM) لحاظ شده است.

کلمات کلیدی: جهاد دانشگاهي واحد صنعتي اصفهان، سامانه آموزش‌هاي الكترونيكي جهاددانشگاهي، دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image