ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرایط فرهنگی نامناسب در دانشگاه صنعتی اصفهان/ برگزاری مراسم‌ مختلط نامتعارف

شرایط فرهنگی نامناسب در دانشگاه صنعتی اصفهان/ برگزاری مراسم‌ مختلط نامتعارف

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: برخی مراسم این دانشگاه مانند جشن نوروز به صورت مختلط و نامتعارف برگزار می‌شود.


رامین اسلامی عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط نامناسب فرهنگی در دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل فضای دور از شهر شرایط فرهنگی مناسبی ندارد از طرفی با توجه به اینکه اساتید ملزم به حضور پنج روز در هفته در دانشگاه هستند این امر باعث می‌شود تمرکز بیشتری بر روی مباحث علمی باشد ولی فعالیت‌های فرهنگی محدود شود.

وی با بیان اینکه فضای دور از شهر برای خوابگاه‌ها مطلوب نیست و رفت و آمد به شهر زمان بر است، گفت: البته رئیس دانشگاه قول‌هایی را برای ساماندهی خوابگاه‌ها داده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌ مختلط خارج از عرف در این دانشگاه، گفت: به طور کلی مشکلی که وجود دارد این است که معاونت فرهنگی دانشگاه سعی می‌کند برای جلوگیری از ایجاد چالش در بین دانشجویان با برگزاری تمام برنامه‌ها موافقت کند، حتی اگر با شئونات اسلامی مغایر باشد.

اسلامی ادامه داد: برخوردهای انتظامات دانشگاه نیز با افرادی که مغایر قوانین دانشگاه رفتار می‌کردند از بین رفته است به طوری که برخی افراد مظاهر اسلامی را رعایت نمی‌کنند، بدحجابی‌های نامتعارف وجود دارد و اجتماعات و بازی‌های مختلط انجام می‌شود، حتی در جشن نوروزی دانشگاه که به صورت مختلط برگزار شد موسیقی‌های مناسبی پخش نشد.

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: به طور کلی دانشجویان مذهبی حالت سرخوردگی پیدا کردند و دانشگاه نیز برای سازماندهی امر به معروف و نهی از منکر به دانشجویان مجوز نمی‌دهد.

وی گفت: معاونت فرهنگی می‌خواهد مسائل دانشگاه را تحت مدیریت داشته باشد ولی برای جلوگیری از ایجاد چالش به تمام برنامه‌ها مجوز می‌دهد.

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image