ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار هروی: تمام دانشگاه‌ها از سال 93 بر مبنای مصوبه مجلس باید آماده پذیرش دانشجو باشند (11 آبان 92)

هروی: تمام دانشگاه‌ها از سال 93 بر مبنای مصوبه مجلس باید آماده پذیرش دانشجو باشند (11 آبان 92)

رئیس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد:‌ مصوبه مجلس برای پذیرش دانشجو آن هم با طرح حذف کنکور از سال 93 اجرایی می‌شود و هر حرکتی توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید با اطلاع مجلس انجام شود.


جواد هروی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از برگزاری کنکور مجزا توسط دانشگاه آزاد گفت: براساس مصوبه مجلس تمامی دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌های غیرانتفاعی می‌بایست خود را از سال 93 آماده پذیرش دانشجو براساس مصوبه حذف کنکور مجلس کنند و عملا این مصوبه بعد از سه سال تا مرز 85 درصد پذیرش دانشجویان انجام خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مساله اساسی که برایش به وجود آمد و با حدود 250 هزار صندلی خالی مبادرت به این کار کرده در حالی که باید هر گونه اقدامی برای پذیرش دانشجو با هماهنگی کمیته آموزش عالی و کمیسیون آموزش مجلس باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس تصریح کرد:‌ بنابراین هر حرکتی که هر دانشگاهی در کشور بخواهد انجام دهد اگر مصوبه هم نداشته باشد باید با اطلاع کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس صورت گیرد. لذا اظهارات اخیر مسئولان دانشگاه آزاد بدون اطلاع کمیته مذکور بوده و باید مسئولان دانشگاه آزاد نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

به گفته وی، مصوبه مجلس از مهر ماه سال 93 اجرایی خواهد شد و فاصله‌یی که در این میان از بهمن سال جاری تا مهر 93 وجود دارد باعث شده که مسئولان دانشگاه آزاد گریزی زده و بخواهند از این طریق اقدام به پذیرش دانشجو کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در سال 93، نحوه پذیرش دانشجو در سال 93، نحوه پذیرش دانشجو در سال 94

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image