ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد واحد زاهدان برگزار شد (6 آبان 92)

اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد واحد زاهدان برگزار شد (6 آبان 92)

اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور معاونان،‌ مدیران، مسئولان و بیش از هزار دانشجو این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این مراسم با اشاره به 182 مقاله ISI از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیش از 120 مجله علمی را مشترک است که بستر مناسبی برای پژوهش دانشجویان فراهم کرده است.

احمد مهربان با بیان اینکه حدود بیش از 30 طرح پژوهشی از دانشجویان در سال گذشته داشتیم، گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد زاهدان همیشه به روی پژوهشگران و محققان باز است و در این باشگاه اطلاعات کاملی پیرامون پژوهش و طرح‎های پژوهشی در اختیار شما دانشجویان قرار داده می‎شود.

مهربان با بیان اینکه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان یکی از بهترین دانشگاه‎های آزاد اسلامی و دهمین دانشگاه کشور است، تأکید کرد: پژوهش مهم‎ترین شاخصه دانشگاه است، اگر پژوهش را از دانشگاه بگیرند تبدیل به یک مدرسه بزرگ می‎شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با توصیه به انجام فعالیت‎های پژوهشی و تحقیق گفت: چیزی که باعث ماندگاری افراد می‎شود نتایج حاصل از پژوهش است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد زاهدان نیز ضمن خیرمقدم به دانشجویان گفت: رهروان این جامعه و آینده سازان این کشور شما دانشجویان فرهیخته هستید.

حجت الاسلام محمد راهداری با اشاره به اهمیت تحصیل و کسب علم و دانش در قرآن اذعان داشت: نخستین نسخه‎ای که ‌خداوند برای انسان پیچید با اقراء بسم ربک الذی خلق شروع شد، خداوند هدایت را از خواندن، نوشتن و دانش آغاز کرد.

راهداری با بیان اینکه انجام بعضی از کارها بر خلاف شرع نیست اما بر خلاف شأن است، گفت:‌ شأن دانشجو به علم،‌ ادب و دانش است دانشجویان در حفظ این شأن باید تمام تلاش خود را بکنند، عزت و شخصیت شما دانشجویان در علم و دانش شما است.

وی تقوا و پرهیزگاری را مهم‌ترین شاخص دانشجو برشمرد و تصریح کرد: شما دانشجویان نیروی انسانی متخصص و متعهد کشور هستید و تقوا در عمل، راه موفقیت و سربلندی است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد زاهدان یادآوری کرد:‌ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج و دفتر فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، کانون‎های فرهنگی و علمی بسیاری دارد که شما دانشجویان می‎توانید از این کانون‎ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی: اردوی توجیهی، دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه آزاد واحد زاهدان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، زاهدان

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image