ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد

آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد

آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان لرستان هم‎زمان با افتتاح نمازخانه این پردیس برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، در این مراسم سرپرست پردیس ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود به‎خاطر انتخاب شغل مقدس معلمی، خطاب به آنها گفت: معلم بی‎مهر جهاد خود را تباه می‎کند پس مهربان باشید. آموزگار خوب، حتی نگاهش را بین شاگردان خود به مساوات تقسیم می‎کند پس عادل باشید.


دکتر ادیب‎فر ادامه داد: آموزگار حقیقی غم‎هایش را پشت در کلاس جا می‎گذارد و با تبسم وارد می‎شود پس متبسم و خوشرو باشید. معلم خوب ابتدا خوب زندگی کردن را به شاگرد می‎آموزد پس از آن، خوب درس خواندن را، پس الگو باشید.


در ادامه مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان تأکید کرد: دانشگاه فرهنگیان از مهم‎ترین دانشگاه‎ها است و شما دانشجو معلمان، مربیان آینده بچه‎های این کشور هستید.


مستأجران خطاب به معلم‎های آینده، اظهار کرد: سعی کنید با قرآن مأنوس و اول خودتان را بشناسید و بنده‎ خوبی برای خدا باشید. رسالت شما در مقام معلمی سنگین است، سعی کنید قدر این فرصت‎ها و موقعیت‎ها را بدانید چون بهترین زمان برای یادگیری و دانش‎اندوزی است و می‎توانید به اوج اعلی برسید، پس قدر این موقعیت‎ها را بدانید.


وی با اشاره به افتتاح نمازخانه جدید پردیس دانشگاه فرهنگیان، بیان کرد: در نماز جماعت حضور مداوم و فعال داشته باشید و تلاش کنید معلمی شما در ارتباط و راستای اهداف عالیه خداوند باشد.

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image