ارتباط مستقیم با 30687 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فرجی‌دانا امروز دفتر کارش را تحویل می‌گیرد/دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی شایعه است (6 آبان 92)

فرجی‌دانا امروز دفتر کارش را تحویل می‌گیرد/دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی شایعه است (6 آبان 92)

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از واگذاری وزارت علوم به فرجی دانا آیا دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی می‌شود؟ گفت: این مسائل شایعه است و فعلا صحبتی با بنده نشده است.


جعفرتوفیقی سرپرست وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: رضا فرجی‌دانا که شب گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت امروز برای تحویل دفتر کارش به وزارت علوم می‌آید.

وی در رابطه با سمت آینده‌اش، اظهار داشت: من عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس هستم و به این دانشگاه بازمی‌گردم و در حال حاضر در رابطه با پست دیگری صحبتی با من نشده است.

توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی مشغول به کار می‌شود یا خیر، گفت: این مسائل شایعه است و فعلا صحبتی با بنده نشده است.

شایان ذکر است، توفیقی از 27 مردادماه امسال به عنوان سرپرست وزارت علوم مشغول به کار شد و پس از معرفی نشدن به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم امروز مسئولیت این وزارتخانه را به رضا فرجی دانا وزیر علوم تحویل می‌دهد.

کلمات کلیدی: فرجی‌دانا، شروع کار فرجی‌دانا، سرپرست وزارت علوم، وزارت علوم، وزیر علوم

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image